Skip to main content

[ 3 ] مذہب؛ خدا کے الفاظ

کوڈ -03


 ویب-gsirg.com






مذہب؛ خدا کے الفاظ


 ہم لوگوں کے منہ سے تین الفاظ کی تلفظ سنتے رہتے ہیں. یہ تین الفاظ Satyam، شیمم اور Sundaram ہیں. یہ تین الفاظ خدا کے الفاظ ہیں. ان تین الفاظ سے خدا کا علم احساس ہوا ہے. خدا کیا ہے اگر ہم اس پر غور کریں، تو ہمیں پتہ چلتا ہے کہ، وہ تو اعلی آدرشوں کو مجموعات محض ہے | اسپركار جب کسی شخص میں یہ خصوصیات عکاسی کر رہے ہیں تو وہ خدا کے مساوی ہو جاتا ہے | اس کے منتظر، ہمیں پتہ چلا ہے کہ، "سچ" انسان کا پہلا مثالی ہے. خدا حاصل کرنے کے لئے، سب سے پہلے لوگوں کو اس ماڈل پر عمل کرنے کی ضرورت ہے. جب وہ حقیقت کے بجائے سچے جھوٹ لیتا ہے، تو جھوٹ کی بنیاد پر تعمیر مضبوط اور مضبوط نہیں ہوسکتی ہے. ایسی عمارت ایک خدا کی طرف سے آباد نہیں ہوسکتی ہے. خدا کی سمتليتا حاصل کرنے کے لئے، اگر پہلا قدم مثالی سے ہٹ گیا تب ہی وہ شخص بھگوتتا کی طرف اور انزال کی طرف نہ جا کر تباہی کے راستے پر نکل جاتا ہے |


 "سچ" سے دریافت کی کامیابی


 دنیا میں ہر مخلوق کا مقصد ان کی زندگی میں دیوتا کی کامیابی حاصل کرنا ہے. دیویتا کا پہلا علامہ سچ ہے. یہ سچ خدا کا حصہ ہے. یہ جھوٹ کے صدمے کی طرف سے کمزور نہیں ہونا چاہئے. کیونکہ اس کے مقصد کو پورا کرنا ناممکن ہے. وہ ہمیشہ اس معاملے کو اپنے دماغ میں رکھنا چاہتی ہے، جہاں کہیں بھی حقیقت کا حصہ ہے، یا جو کچھ بھی ہے، وہ خدا کی میزبانی کرے گا. ہر کوئی جانتا ہے کہ خدا بے بنیاد ہے. لہذا، اس فلسفہ کو اس میں شامل کردہ خصوصیات کو دیکھ کر کیا جا سکتا ہے. جہاں بھی اس کے معیار کے تمام حصوں میں موجود ہے، برابر حصوں میں دیوتا ہے، یہ ہے کہ، خدا آباد ہو جائے گا.


  شیعہ سے فلاح و بہبود کا احساس حاصل کرنا


 پیرا پیتا پررماتما کی دوسری خصوصیت شیع ہے. شیع کا مطلب ہے Kalyan. خدا ہمیشہ ان لوگوں کی فلاح و بہبود کے بارے میں سوچتا ہے جو اپنے ناممکن یا جو لوگ ہم آہنگی حاصل کرتے ہیں. اس لیے انہیں فلاحی طور پر بلایا گیا ہے. وہ ہمیشہ اپنے اپنے عقیدے اور خواہش مندوں کی فلاح و بہبود کو برے خصوصیات کو پینے سے لے جاتے ہیں. جب تک اس فلاح و بہبود کو انسان میں جذب نہیں کیا جاسکتا ہے، تو وہ ہمیشہ دوسروں کے نقصان اور نقصان کے لئے کام جاری رکھے گا. اس فلاح و بہبود کے انسانی فلاح و بہبود کو چھوڑنے پر، وہ ایک مردہ لاش بن جائے گا، شیع نہیں. مردہ جسم دوسرے الفاظ میں، وہ اس طرح مر جاتا ہے. لہذا خدا کا ساندھي حاصل کیلئے اس فلاحی کام کرنے ہی چاہئے، کیونکہ انسان میں زندگی بچانے کے مواصلات کام، یہ فلاحی احساس ہی کرتی ہے، اور اسی کی بنیاد پر ہی وہ سماج کو متحرک اور بیدار بنا سکتا ہے | ایسی صورت حال میں، بابا اور راہبوں کی روح اندر اندر نظر آئے گی، یہ نظر آئے گی.


 سندھ سے محبت کی محبت حاصل کرنا


  سندھ خوبصورتی اور فطرت سے مطمئن ہے. فطرت کے اعضاء کو ہم جنگل، اپون، برف محدود پہاڑ شركھلاو، فصلوں سے لهلهاتے فارم، مختلف قسم کے درخت، رنگ برنگے پھولوں اور رنگ برنگی تیتلیوں وغیرہ مے فطرت کی خوبصورتی محسوس کر سکتے ہیں | مندرجہ بالا تمام چیزیں فطرت کا حصہ ہے، اور الہی کے اندر ایمپلانٹس سشما کو ظاہر کرنے والے باپ خدا نے ایسا اس لئے ہوتا ہے، کیونکہ خدا فطرت کے ذرہ ذرہ میں سمايا ہوا ہے | اس الوکک فرق باپ نے اپنی تمام تخلیقات کو اس طرح اتنا خوبصورت طور پر یہ بنایا گیا ہے، یہ اس کی شاندار فائنل کے مقابلے میں ہوسکتا ہے. یہ ایک معروف حقیقت ہے کہ اسی قسم کی فطرت اس طرح کی ایک شخص کی طرح ہو جاتا ہے. اس کے مطابق، ان کے اعمال اپنی نوعیت کے مطابق بھی ہیں. اگر کسی کی فطرت کو آلودگی اور غیر منظم کیا جاتا ہے، تو اس کی تحریر بدسورت اور غصہ ہو گی. اس کے برعکس، اگر انسان کا خاتمہ مستحکم اور خالص ہے تو اس کا کام خوبصورت اور خوبصورت ہو گا. تمام مخلوق اس طرح کے کاموں کو تعریف کے لحاظ سے دیکھتے ہیں.


  والد کی خاصیت


 ہم سب، خالق، خدا خدا، بہت سے مختلف خصوصیات ہیں. وہ بہت خوبصورت اور لازمی ہے، لہذا انہیں "رشیو وشی" کہا جاتا ہے. وہ اچھی طرح سے، خوبصورتی، خوبصورتی اور ہم آہنگی سے بھرا ہوا ہے، اور ہمیشہ خوبصورت خوبصورتی پہننے پر رکھتا ہے، اور خوبصورتی خوبصورت ہے. دونوں الفاظ خدا کے نقطہ نظر میں ایک دوسرے کے ساتھ متفق ہیں. دونوں کے درمیان چولی اور دامن کا تعلق ہے، اسی لیے ستیم شوم سندرم کو خدا کی گناوليا کہا گیا ہے | ہم یہ فارم ہر جگہ دیکھتے ہیں، اور ان کی عبادت کرتے ہیں، عبادت اور ان کی عبادت کرتے ہیں. ہم سب سمجھتے ہیں کہ جہاں بھی دنیا میں اور دنیا میں یہ موجود ہے، یہ خود خدا کی ظاہری شکل ہے.


  اسی شری



ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…