Skip to main content

[ 3 ] علاج؛ دل کی بیماری اور پاگلپن میں ایک سادہ اور بدنام منشیات ہے

کوڈ - 03

ویب - gsirg.com

علاج؛ دل کی بیماری اور پاگلپن میں ایک سادہ اور بدنام منشیات ہے

دل انسانی جسم کے تمام اہم اعضاء میں سب سے بہترین عضو ہے. یہ تمام انگوٹھے کے بادشاہ کو بلایا جا سکتا ہے. انسانی جسم کے اس حصے کا زیادہ اہم اور مفید، اس کی بیماری زیادہ پیچیدہ ہے. اس بیماریوں کو ٹھیک کرنے کے لئے ڈاکٹر لوگ اکثر قیمتی ادویات کا ہی استعمال کرتے ہیں، جیسے موتی، طلائی بسم، جواہر مہرہ وغیرہ | کیونکہ ہمارا ملک ایک زرعی وزیر ملک ہے، لہذا یہاں کی ادھسكھي عوام کے پاس اتنا زیادہ پیسہ نہیں ہوتا ہے کہ، وہ مہنگی علاج کرا سکے | لیکن ہمارے ملک پر فطرت ماں اتنی مہربان ہے، کہ انہوں نے غریبوں کے لئے ایسی ایسی مختلف ونسپتيا پیدا کر دی ہیں، جن سے وہ لوگ آسانی سے مشکل بیماریوں سے نجات پا جاتے ہیں |

مریض بیماری

لوگوں میں دل کی بیماری ہونے کا اہم وجہ کیٹرنگ ہیرا پھیری، نا مناسب غذا وہار اور آلودہ ماحول ذمہ دار ہیں | اس حد تک، اس بیماری کے مریض خود کو اس بیماری کے ذمہ دار ہیں. ان کے کچھ ایسے كرياكلاپ بھی ہوتے ہیں جو انہیں دل مریض اور جنون کے طور پر بیماریوں کو اپنے پاس بلا لیتے ہیں جیسے دھول اور مٹی والے کارخانوں میں کام کرنا، بیڑی، سگریٹ اور پان مسالہ وغیرہ کے کارخانوں میں کام کرنے والے لوگ ان بیماریوں کے شکار ہو جاؤ لوگوں کی کشیدگی، سیارے کے تنازعات اور پینے کی عادتیں بھی اس وجہ سے ہیں جو انسانی بیماری میں ان بیماریوں کو مدعو کرتی ہیں.

جسمانی وجہ

تمباکو نوشی کرنے، پینے، اور مختلف قسم کے نشہ دار اس کے لئے ذمہ دار سمجھا جا سکتا ہے. اخبارات TV اور دیگر مواصلاتی ذرائع سے اشتھارات کی چكاچودھ کو دیکھ کر اور اس سے متاثر ہو کر مختلف اقسام کے بہتر تیل کا استعمال بھی ان بیماریوں کے لئے ذمہ دار ہے | فاسٹ فوڈ، بیکار خوراک اور بہتر تیل لوگوں کو خاص طور پر دل کی بیماری بناتا ہے. اس کا سبب یہ ہے کہ لوگ مایا کے نیٹ ورک میں اشتھارات کو پھینکنے کے ذریعہ دقیانوسیوں میں استعمال کرتے ہیں. اس وجہ سے جسم میں ایل ڈی ایل اور وی ایل ڈی ایل کی مقدار بڑھتی ہے. جسم میں کولیسٹرول میں اضافہ مریضوں کی بیماریوں کی ترقی کی طرف جاتا ہے. برا کولیسٹرول جسم کی رگ ناڑيو میں بہہ ہوکر خون کو گاڑھا بنا دیتا ہے، جس سے آہستہ آہستہ خون کے بہاؤ رکنے لگتا ہے | اس کی وجہ سے، میں خون کی گردش مناسب طریقے سے نہیں مل سکتا.

دل کی بیماری کی شدت کو جاننے کا سب سے آسان طریقہ

اگر مریض کسی طرح سے ڈھونڈتا ہے کہ اس کی دل کی بیماری ہوئی ہے، یا ایسا ہوتا ہے. پھر اسے سب سے پہلے ایک طبی امتحان ملنا چاہئے. کولیسٹرل کی سطح کو جاننے کے بعد کلینکیکل ٹرائلز میں، اگر ڈاکٹر آپریشن کو مشورہ دیتے ہیں، تو اس کے مشورہ سے احتیاط سے سنیں. اب اس سے پوچھیں کہ آپریشن کے بعد کتنے دنوں بعد، اور بیماری کی شدت کی شدت ہے. اگر ڈاکٹر کے مشورہ ہو کہ آپ کسی بھی وقت آپریشن کروا سکتے ہیں، اور آپ کے مرض کی شدت 80٪ تک پہنچ چکی ہے، آپ کو بالکل ہی بے فکر ہو جائیے | اپنے گھر میں محفوظ طریقے سے جاؤ، کیونکہ اب آپ کسی بھی آپریشن کے بغیر علاج کریں گے.

یوروویڈک علاج

علاج کا پہلا مرحلہ

سب سے پہلے، اگر آپ گھر میں ایک تیل کا تیل ہو تو اپنی پہلی بات کرو، پھر اسے مکمل طور پر استعمال کرنا بند کرو. اس کی جگہ میں، انہوں نے ایک قابل اعتماد جگہ سے کولہو سے نکالا تیل کے ساتھ استعمال شروع کر دیا. تیل میں تبدیلی صرف آپ کی بیماری کا علاج کرے گا. اب آپ ایک کام یہ بھی ہے کہ مارکیٹ سے خرید کر لائے شدہ ٹھنڈے مشروبات، چینی، آٹے، جنک فوڈ اور فاسٹ فوڈ وغیرہ کھانا بالکل ہی بند کر دیں | کیونکہ وہ بہت زیادہ جسم میں کولیسٹرول کی مقدار میں اضافہ کرتے ہیں.

علاج کا دوسرا مرحلہ

اگر آپ کے ارد گرد ایک مارکیٹ ہے تو وہاں سے کافی مقدار میں لالچ خریدیں. اس کے ساتھ مارکیٹ سے "juicer" بھی لایا. مارکیٹوں میں کافی مقدار میں گراڈز دستیاب ہیں. اگر کوئی گود مند موسم نہیں ہے تو پھر گندم کے بیجوں سے مارکیٹ سے لے لو اور ان کے پیٹ میں ڈالیں. اس طرح آپ کو پیار کی کمی کبھی نہیں. ابھی روزانہ صبح کال ناشتے سے 50 منٹ پہلے، لوکی کے تازہ رس کی 50 ملی مقدار لے کر، روزانہ لوکی کے رس پینا شروع کر دے | [اگر آپ طبی کر سکتے ہو تو، لوکی کے رس کی جگہ گائے کا پیشاب بھی اتنی ہی مقدار میں پینے کر سکتے ہیں] ہو سکتا ہے کہ آپ ایسا نہ کر پائیں تو نہ کریں، لیکن لوکی کا رس ضرور پئیں | ایسا ہم اس لئے بتا رہیں ہیں کیونکہ گائے پیشاب لوکی کے رس کے مقابلے میں 5 گنا جلدی فائدہ کرتا ہے، اور بغیر کسی جھنجھٹ کے آسانی سے دستیاب بھی ہو جاتا ہے | تو آپ اپنی مرضی کے مطابق دوا کا انتخاب کریں گے. آپ مندرجہ بالا علاج میں سے کسی کو کرسکتے ہیں. آپ کو اتنا اعتماد ہونا چاہیے کہ اس علاج کے بعد آپ دل کی بیماری یا پاگلپن سے مر نہیں جائیں گے، میں دیگر بیماریوں کے بارے میں بات نہیں کرتا ہوں.

علاج کے تیسرے مرحلے

آپ مرچ کے درخت سے واقف ہو جائیں گے کیونکہ یہ لاکٹ آسانی سے تقریبا ہر جگہ دستیاب ہو جاتا ہے. اس درخت کی کافی مقدار میں پتیوں کو لانے اور شام میں شام میں پانی لینا. صبح میں، 'بھڈک' کے ذریعہ ان پتیوں کی کھدائی نکالیں. یہ نکاتیں محفوظ بوتلوں میں بھریں. اس کے علاوہ، ناشتہ کے بعد 1 گھنٹہ بعد 50 گرام چینی کو لے لو، اس منشیات کے انتباہ کے 50 منٹ بعد کچھ بھی نہیں کھا. اسے ایک دن تین نکات نکالیں. نکالنے اور ایک گھنٹہ بعد میں اس سے پہلے 50 منٹ کے بعد کچھ بھی نہیں کھا یا پینا.

احتیاط

مریض آپ کے نزدیک آلوپاٹک ادویات، "5 میگاہرٹرن 5 ملی میٹر" گولیاں رکھنے کی ضرورت ہے. کبھی کبھی یہ ہوتا ہے کہ کلینیکل مقدمے میں بھی، بیماری کی عین مطابق شدت معلوم نہیں ہے. لہذا آپ اچانک دل کی بیماری سے متاثر ہوسکتے ہیں. ایسے معاملات میں، یہ گولیاں آپ کے علاج کے لئے استعمال کیے جائیں گے. اگر آپ کو دل کی بیماری کا احساس ہوتا ہے تو، زبان کے تحت ایک گولی رکھتا ہے، آپ کو دل کی بیماری کے درد سے محفوظ رکھا جائے گا. یہ گولیاں زیادہ مہنگی نہیں ہیں، اور زندگی کی بچت کی وجہ سے، وہ طبی اسٹورز پر آسانی سے دستیاب ہیں.


اس علاج کے دوران، آپ کو ذہن میں رکھنا ضروری ہے کہ دل کی بیماری مہلک بیماریوں میں ہے، لیکن یہ آسانی سے کسی کو مار نہیں دیتا. اگر آپ صبر کے ساتھ صبر کرتے رہیں اور ایمان رکھو تو، آپ کو یقینی طور پر فائدہ ملے گا. یہ میرا دعوی ہے کہ اگر آپ قانون سے باقاعدگی سے علاج کرتے ہیں تو آپ دل کی بیماری سے مرنے کے قابل نہ ہوں گے. اس تھراپی کے ساتھ، آپ پاگلپن کو مریضوں کے علاج کے ذریعے پاگلپن کو ہٹا دیں گے.


جای ايوورڈا


ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…