Skip to main content

[ 3 ] مذہب؛ انسانی نوعیت کی تین خصوصیات

کوڈ -03



ویب - gsirg.com



مذہب؛ انسانی نوعیت کی تین خصوصیات


  دنیا میں پیدا ہونے والا ہر مخلوق کے والدین یقینی طور پر وہاں موجود ہیں. لیکن مذہبی سوچ کے مطابق، ان کے والدین، دنیا اور دادا خدا ہیں. اس سلسلے میں، سب کو جانتا ہے کہ، جیسے انسان انسان انسان ہیں، راکشس نہیں ہیں. اسی طرح شیر شیر ہے، بکری نہیں. کیونکہ وہ ان کا حصہ ہیں. اسی طرح، جب دنیا کے تمام مخلوق خدا کے فرزند ہیں، تو اس دنیا کے ہر مخلوق میں خدا کا حصہ ہونا چاہئے. روح کا ایک حصہ بننے کے باعث، ہر ایک کو خدا کے ساتھ متحد ہونے کی صلاحیت اور صلاحیت ہے. کیونکہ انسان کی روح روح کی وارث ہے، لہذا اس طرح کی کوئی وجہ نہیں ہے کہ دیوتا کے دیوی کے لئے کوئی محبت نہیں ہے. یہ ضرور ہے کہ، دنیا کے مایا جال میں پھنسے رہنے کی وجہ انسانی اس ابدی حقیقت کو نہ سمجھنے کی بھول کر جاتا ہے، اور خود کو مردھرما جسم ماننے لگتا ہے |


  زندہ روح غیر معمولی ہے


 انسانی جسم میں داخل اوناشی جيواتما کو ناشوان بدن سے باندھنے کا، یا یوں کہیں کہ اس کے تئیں آسکتی پیدا کرنے کا کام فطرت کے تین خصوصیات ہی کرتے ہیں | جن لوگوں کو ہم سٹی، راج اور تااما کے طور پر جانتے ہیں. اس طرح بھی اس طرح سمجھا جا سکتا ہے. کہ اگر جيواتما ہمیشہ، مسلسل، خالص اور اوناشی ہے تو ہمارے ذہن میں اس بدن کی توجہ، اس کے چھوٹ جانے کا خوف - کب اور کیسے ظاہر ہو جاتا ہے | اس تجسس کا جواب یہ ہے کہ، اس وجہ سے ہم اس بات پر یقین رکھتے ہیں کہ خود ہی، اور ہمارے وجود - فطرت کی خصوصیات یا فطرت کی خصوصیات کے ذریعے کی گئی ہے. نتیجے کے طور پر، ہم اپنی سچائی کو ایک جسم کے طور پر قبول کرتے ہیں، ہماری سچائی، ساسات اور غیر معمولی شکل کو بھول کر فطرت کی خصوصیات میں بائنڈنگ کرتے ہیں. یہی وجہ ہے کہ اسی طرح، خوشی، منسلکات، غصہ، جسم کی تکلیف اور مصیبت ہمارے ہیں. جہاں تک زندہ روح برعکس پابندی سے پاک ہے، یہ ایک تاثر بھی نہیں ہے.


  نوعیت کی خصوصیات


 نوعیت کی تین خصوصیات بہت اہم ہیں. جن لوگوں کو ہم سٹی، راج اور تااما کے طور پر جانتے ہیں. ان کی اپنی مخصوص خصوصیات ہیں، اور ان کی نوعیت ان کے معیار ہے. ہندوستانیوں کے خیالات نے ہمیشہ ان کی کوالٹی بنیاد پر درجہ بندی کی ہے، اور اس ترتیب میں، فطرت کے ان 3 خصوصیات کو بھی درجہ بندی کیا گیا ہے. چتنكارو کے مطابق غیرفعالیت کا توقف والے فطرت کے خصوصیات کو '' تم '' کہا گیا ہے، اور خواہش اور رفتار کی ایکٹیویشن والی فطرت کی خصوصیات کو '' رج ''، اور سب سے آخر میں توازن اور سامياوستھا کی نوعیت والے کی صفات کو "Sat" نام کی طرف سے درجہ بندی کیا گیا ہے. فطرت کے یہ خصوصیات جيواتما میں - مے جسم ہوں، جسم کی كامناے اور واسناے میری ہے، اس قسم کی دےهاشكت پیدا کر دیتی ہے کہ اس کی طرف سے متاثر دےهاشكت ہی جيواتما کے بار بار جنم لینے اور مرنے کا سبب بنتی ہے | جبکہ حقیقت یہ ہے کہ یہ معیار حیاتیات کو پابند نہیں کرتا، لیکن ان کی طرف منسلک ہماری پابندی کا سبب بن جاتا ہے.


  خصوصیات کی دائرہ کار


 ہمارے وجود یا ہمارے شخصیت کے تین مختلف فریموں پر فطرت کے ان تین خصوصیات کی نوعیت بھی ہوتی ہے. اس کی تفصیلات مندرجہ ذیل ہیں


 فطرت کے ان خصوصیات کے اثرات ہمارے جسمانی جسم پر اثر انداز کرتی ہیں، جو ہم مجموعی جسم کے طور پر دیکھتے ہیں یا دیکھتے ہیں.


  نام "تااما" کی نوعیت کی یہ کیفیت بے مثال، طاقت، جڑواں، جڑواں یا متضاد ہے.


 | '' راج '' کے اثرات کا دماغ انسانی دماغ ہے. انسانی دل میں، خواہشات، خواہشات، خواہشات، امتیازات اور خواہشات آباد ہیں. اس نوعیت کو حاصل کرنے والے ایسے شخص پر فطرت کی حالت پر غور ہوتا ہے.


 اسی طرح، "سا" فیلڈ کا اثر جذبات پر نظر آتا ہے. نوعیت کی خصوصیات مندرجہ بالا مخلوق میں توازن، مساوات اور امن کی شکل میں انسانی موجودگی کا تجربہ محسوس کرتی ہے.



 براہ راست اور سادہ شرائط میں جانا جاتا ہے، "مکمل" تجربات ناامید اور اداس. اور "راج" امید اور خوشی کا تجربہ کرتے ہیں. جبکہ "Sat" ان کے درمیان توازن بنا دیتا ہے. یہ تین خصوصیات زندگی کا بانڈ تیار کرتی ہیں. ان تینوں کے بغیر، روح جسم میں نہیں رہ سکتا. اس کا سبب یہ ہے کہ جیسے ہی وہ پار کر رہے ہیں، روح ہر قسم کی پابندی سے پاک ہوجاتی ہے، اور اس کی اصلی شکل میں، یہ اصل ریاست حاصل ہوتی ہے.



اسی شری



ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…