Skip to main content

] a/32 [ مذاہب؛ ادپاکی ماں بھگتی کی شکل نیند

ویب - gsirg.com



 مذاہب؛ ادپاکی ماں بھگتی کی شکل نیند

      راستے میں ہمارے مذہبی متن کی عبادت کی مختلف اقسام کی وضاحت کرتے ہیں. اسی طرح، ادوی وقتی ماں بھگتی کے بہت سے فارم بیان کیے گئے ہیں. ماں بھگوتی کی لیلا کی کہانیوں میں، ان کی شکل اور اثرات کا تفصیلی تفصیل ذکر کیا گیا ہے کہ ان گہرائیوں میں میری ماں کی بے شمار شکلوں میں بیان کیا گیا ہے. ان میں فوننیڈیرا کی شکل کی ایک شکل ہے. اس مقالے کے اس فارم کی وضاحت اور وضاحت اس مضمون کے ذریعہ کیا جا رہا ہے. ریڈر ماں کے اس فارم کا علم حاصل کر سکتا ہے اور اپنی فضل حاصل کرنے کی خواہش کو پورا کرسکتا ہے.

        \\ ماں کی نظر

     بھگتی کے اس شکل کو جگتتما ماں کی طرف متوجہ. یہ کہا جاتا ہے کہ ادپٹی ماتا دنیا کے تمام مخلوقات کو اس امن، آرام اور زندگی کی توانائی میں برکت دیتے ہیں. جو لوگ ماں کی عبادت کرتے ہیں وہ صرف ماں کی فضل تلاش کرتے ہیں. اس کے علاوہ، جو شخص ماں کے ساتھ کوئی منسلک نہیں کرتا وہ جانور اپنی اپنی زندگی میں اپنی ماں کی فضل سے محروم ہو جاتا ہے. بپتسمہ کے عقیدے کے زیادہ اثر، ماں کی فضل اس کے مطابق کم یا زیادہ ہوسکتی ہے. مخلوقات کم سے کم فضل حاصل کرنے میں کوئی آرام نہیں ہوتی، نہ ہی وہ زندگی میں امن حاصل کرتے ہیں. اس وجہ سے ماں کی فضل نہیں حاصل کی وجہ سے، اس کی جسم میں زندگی توانائی کم ہوتی ہے. زندگی کی توانائی کی کمی کی وجہ سے یہ جانور ہمیشہ تھکاوٹ اور ڈپریشن سے گھرا رہے ہیں.

      \\ زندگی کی توانائی کا اثر \\

       ماتا کی فضل کے نتیجے کے طور پر، ان عقیدے ماں کی صحیح فضل حاصل کرتے ہیں. نتیجے کے طور پر، زندگی توانائی ان کے جسم میں بہتی ہے. اس لیے وہ اپنی زندگی میں ہمیشہ خوش رہتی ہے. اس کے علاوہ وہ صحت کی اچھی قسمت بھی لیتا ہے. ماں اور فضل کی یہ سچائی سائنس اور روحانی دونوں کی طرف سے قبول کی جاتی ہے. اس کے برعکس، جو لوگ ماں کی فضل نہیں رکھتے ہیں، ان کی زندگی میں مشکلات آ رہے ہیں. کیونکہ زندگی زندگی کا بہاؤ ان میں بھی کم ہے، اس کی وجہ سے ان کی زندگی زندگی کی مشکلات سے گزرتی ہے. کم زندگی توانائی کے ساتھ جسم کو جسمانی بیماریوں، ذہنی مصیبت اور افسوس کا سامنا کرنا پڑتا ہے.

      \ Sadhana کے مختلف خیالات اور مختلف راستے \\

      ماں کی تعریف کی اس سنت کی جلال بہت سے جگہوں میں اعلان کی گئی ہے. بتایا جاتا ہے کہ اس راترسوكت ہی، اس مخلوق کی تخلیق کرنے والے برہما جی نے تموگ کی ادھشٹھاتري يوگندرا کی حمد کی تھی | برہما کی عظمت کو رات کے تہوار کا نام دیا جاتا ہے. دانشوروں کے دانشوروں اور دانشوروں کو یقین ہے کہ بچے کی تلاوت کی وجہ سے، اس بچے کو نیند کی خرابیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے. اس طرح کے بچوں کو شب راتوں، نائٹ کلبوں وغیرہ وغیرہ میں نہیں ہے.

     \\ نائٹ کلب لوگوں کے اثرات \\

         یہ یہ نہیں ہے کہ صرف نائٹ کلبوں سے فائدہ اٹھایا جاۓ، یہاں تک کہ جب بزرگ لوگ بھی مقدس آدمی کی عبادت کریں گے، رات بھگتتی کی تعریف کرتے ہیں رات اور رات کی عبادت کرتے ہیں. ان میں بھی اندرا کی طرح بیماری نہیں ہے. اس کے علاوہ، ان کی زندگی ہمیشہ امن اور آرام میں ہے. یہی وجہ ہے کہ ماں حیات کی عقیدت سے خوش ہونے کی وجہ سے زندگی کی توانائی کو برکت دیتا ہے. اس طرح، برہمدیو کی طرف سے دی گئی بھگاوتی یانتر، صوفیانہ سے خوش ہیں، اور اپنی زندگی کو اپنی فضل سے کامیاب بناتے ہیں. روحانیت علم کے ماہرین کا کہنا ہے کہ کسی خاص مقصد سے کی گئی تعریف سے خوش ہوکر بھگوتی يوگندرا، خدا کی آنکھ، ہوم، ناک، بریکیل اور دل سے باہر نکلنے لگتی ہیں، اور سالک کے مقصد کی تکمیل کرتی ہیں |

      \\ چھپا ہو ا ہاؤس \\

      جب بھی ایک مخلوق اس سائنس کے اثر و رسوخ کے تحت ہے، یا پہلی نظر میں ہوتا ہے، تو اس کی آنکھوں کو کم کرنا شروع ہوتا ہے. اس کے بعد، اس کی ناک کے ذریعے ہوا کی حرکت آہستہ آہستہ کم ہو جاتی ہے. ان اعمال کے بعد تلاش کرنے والے کے بازو بھی آرام دہ ہیں. ان کے اعمال مکمل ہونے کے بعد، اس کے تمام شعور اپنے دل کے وسط میں توجہ مرکوز شروع کرتے ہیں. عقیدے کی ایسی حالت نیند کی جا سکتی ہے. اس بیداری کے بعد اس کی قیادت شعور انہی سائٹس سے پربودھ پاکر سیر ہو جاتی ہے | اس کے بعد، عقیدت ماں کی جلال کی غیر جانبدار بن گئی. اس کے بعد ماں کے فضل پاکر اس کی زندگی کامیاب اور اعلی کوٹ کا ہو جاتا ہے | لہذا، ہر مخلوق کو ماں کی یوگڈرا کی عبادت بھی کرنا چاہئے، جو اسے زندگی کی توانائی دے گا اور اپنی خواہشات کو پورا کرے گا.

   اسی شری



ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…