Skip to main content

[ b/3 1] hemorrhoid

ویب - gsirg.com

  hemorrhoid



یہ ایک ایسا مرض ہے جس میں مبتلا کو کوئی خاص پریشانی تو نہیں ہوتی ہے، لیکن نکسیر پھوٹنے پر صبر خوف سے گھیر زیادہ ہو جاتا ہے | اس کی ناک خون سے خون نکل رہی ہے. کبھی کبھی خون کے بہاؤ بہاؤ شروع ہوتا ہے. اس خون کی نگہداشت کو دیکھنے کے لئے مریض ڈرتے ہیں. یہ جسمانی حالت بامور ہاج کہتے ہیں. یہ مسئلہ 40 سال تک زیادہ تر لوگوں کی زندگی میں تقریبا 8 سال سے شروع ہوتا ہے. اس کے بعد اکثر یہ ایک مسئلہ نہیں ہے. ہر مخلوق کو اپنی زندگی میں ایک بار اس مسئلہ کا سامنا کرنا پڑتا ہے. کچھ معاملات میں، بوڑھے لوگوں کو بھی اس سے تکلیف دہ نظر آتی ہے.



وجہ



موسم گرما کے موسم میں یہ مسئلہ زیادہ تر ہے. اس کا بنیادی سبب یہ ہے کہ موسم گرما میں گرمی کی وجہ سے جسم کا خون پتلی ہو جاتا ہے. یہ خون جسم کے نرم حصوں جیسے نستھلیوں کے ذریعے حاصل کرنا آسان بناتا ہے. اس کے علاوہ، خون دوسرے مقامات سے بھی نکالا جا سکتا ہے.



وہ لوگ جن کی نوعیت فخر ہے، اس طرح کے لوگوں کی پٹی شکل میں ہو جاتی ہے اور خون میں جاتا ہے. اس کے بعد، جسم کے مختلف حصوں کی طرف سے خلیہ، خون کے ساتھ بھی باہر آتا ہے. نستوں سے خون خون کے نیچے آتا ہے.



سادہ علاج



جب کسی کو ٹوٹ جاتا ہے تو، دوسرے لوگوں کو اپنے افسوس سے خوفزدہ نہیں ہونا چاہئے. شکار کے علاج کے لۓ، کہیں بھی کچھ کپاس جمع. اس کے بعد، متاثرہ اور شدید جگہ میں شکار دے. اس کے بعد، اس کے چہرے پر پانی چھڑکاتے ہیں، ان کی ناک pores تھوڑا کپاس بناتے ہیں. ممکن ہو تو، پرستار کے ذریعے ہوا جاری رکھیں. اگر مصیبت امن کے ساتھ تقریبا 30 منٹ تک صبر کے منتظر رہتا ہے، تو وہ بسترور سے بچا جاتا ہے. نکسیر ٹھیک ہو جانے کے بعد اسے کوئی خوشبودار پھول سونگھنے کے لیے دیں | اس کے علاوہ اگر پیلی مٹی مل سکے تو اسے پانی میں بھگوكر سونگھنے کے لیے کہیں اس سے بھی ناک کی گرمی کم پڑ جاتی ہے |



طبی وقت اگر مریض نے جوتے موزے پہنے ہوئے تو انہیں بھی اتروا دیں، تاکہ جسم کی گرمی پاؤں کے تلووں سے باہر نکلتی رہے | \ شدید حالت میں علاج کریں



اگر hemorrhoid کی حالت زیادہ سنجیدہ ہے اور ناک سے خون کی روک تھام نہیں کی جاتی ہے. ایسی صورت حال میں، کسی مقدار سے کچھ مقدار کے پھل جمع کرو. ان پھلوں سے بیجوں کو ہٹا دیں اور کوب پر گودا پیسہ لیں. اس کے بعد اسے کپڑے کے ساتھ فلٹر کریں اور اس کا رس نکالیں. بکری بیری کے اس کا رس قربانی میں ناک دونوں pores دے گا. گودا کا رس نکالنے کے بعد اسے پھینکے نہیں، بلکہ اس کو مریض کے سر پر لیپ کر دیں، اور مریض کو آرام کرنے دیں | کچھ وقت کے بعد مریض کی ویکسین مکمل طور پر علاج کی جائے گی. اگر آپ کو تازہ سبز گھاسبیری نہیں ملتی ہے تو پھر خشک املا کے ساتھ کام بھی کیا جا سکتا ہے. اس کا پانی تیار کیا جا سکتا ہے اور ناک میں ڈال دیا جا سکتا ہے، اور اس کے سر پر بھی پیسہ لگایا جا سکتا ہے.



دوسرے علاج



علاج کرنے کے لئے، ڈاکٹر کو ایک صاف برتن میں بڑے لوگوں کی نیبو کے رس کو دور کرنا چاہئے. پچ کی مدد سے درد میں رس شامل کریں. یہ دیکھا گیا ہے کہ یہ تھراپی ایک مریض سے مریض سے مکمل آرام حاصل کرتا ہے، اور اس میں بہاؤ خون بھی رک جاتا ہے.



        اگر مریض کے دونوں ناسا علاقوں میں کیلے کے پتوں کا رس 10 -10 بوند ڈال کر مریض کو آرام سے لٹا دیا جائے تو بھی نصف گھنٹے میں مریض کو مکمل آرام مل جاتا ہے | اس طرح سے ہیمورج کے ساتھ علاج بھی بحال کیا جا سکتا ہے.



           اسی طرح بیر پتیوں کو جمع کرتے ہیں. یہ گودا بنانے کے بجائے ان پتیوں کو چھٹکارا پر خشک کرنے کے بجائے بنائیں. یہ گودا مریض کے سر پر لگائیں. اس کے بعد، مریض کو ہوا کے کمرے میں آرام دہ اور پرسکون بستر میں لٹکنا. اس کے بعد، مریض کو تھوڑی دیر کے لئے آرام سے سونے کے لئے ہدایت. اگر آپ کی رائے کے مطابق مریض نے طبی ہدایات کی پیروی کی ہے، تو وہ دو سے تین گھنٹے بعد مکمل آرام کریں گے.



       آپ سے بھی درخواست ہے کہ اوپر دی گئی طبی طریقوں میں سے کسی ایک طریقہ کا استعمال کریں، اور مریض کو طبی کر، بیماری سے پاک کرنے کی کوشش کریں، اور آپ کے دماغ میں یقین رکھیں کہ آپ کو کامیابی ضرور ملے گی |



جای ايوورڈا |


ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…