Skip to main content

ماں کی خوشی سے خوش رہیں

ویب - gsirg.com

 ماں کی خوشی سے خوش رہیں

       ماں بھاگتی کے لییلا کٹھہی کی تقلید کے ساتھ، شو ساکک نے کامیابی، عقیدت اور نجات کی بہت سی کامیابیاں حاصل کی ہیں. ماں لیلا کی کہانی پڑھ کر، طاقت کے نئے طول و عرض کھلے ہیں. یہ ایک تجربہ ہے. آغاز سے صرف ماؤں کے عقیدے کو یہ تجربہ مل گیا ہے، اور اس سے بھی اس کو حاصل کرنے کے لئے جاری رہے گا. یہ عقیدوں کے ذریعہ یقین ہے کہ اس کے لئے قدرتی علاج نہیں ہے. اس کے لئے یہ دوگھا ساپتیتی کی مقدس کہانی کی پیروی کرنا ہے، جو لوگ مذہب سے آگاہ ہیں اور جو آنکھیں ہیں، وہ صرف یہ لوگ قدرتی طور پر اس حقیقت کو دیکھ سکتے ہیں.

   درگا سپتشتی کے سبق

        ماں کے عقیدے کے عقیدے کے بارے میں علم، ماں کی طاقت حاصل کرنے کا ذریعہ، صرف پاک عقیدے کے ذریعہ دوگرا سپاہیتی کے خالص پڑھنے کے لۓ حاصل کیا جاسکتا ہے. اس مقدس اور طاقتور عقیدے کا پروپیگنڈا صرف زمین پر بلکہ دوسرے لوگوں میں نہیں ہے. اس مقدس کہانی کے سبق اور استدلال مختلف مقاصد کی تکمیل کے لئے عوام میں کئے جاتے ہیں. یہ متن رکاوٹوں کو تباہ کر دیتا ہے، راہ میں حائل رکاوٹوں کو دور کرتا ہے، اور لانچ کرتا ہے. مقدس اور جذباتی دماغ کے ساتھ جو بھی اس ڈھونڈنے والا ہوتا ہے، اور ماں بھگتی پر توجہ دیتی ہے، ماں کو یقینی طور پر اس کی طاقت کا عزم دیتا ہے. یہ حقیقت کسی سے پوشیدہ نہیں ہے. یہ کئی بار دیکھا گیا ہے اور یہ تجربہ کیا گیا ہے کہ ماں، بہت غصے، مہاکل اور شنکر بھگوان کے ساتھ ہی شہنشاہ کی والدہ کے ذریعہ بھی ماں والادینی کو بلا کر اور خوشی کی ماں خوش ہو رہی ہے.

  آزادی کی ماں ماں ہے

     خود غرق شنکر بھجن ان خطرناک اعمال کو کرنے میں کامیابی حاصل نہیں کرتا، ماں عام انسان کی کال پر اس کام کو پورا کرتی ہے. حقیقت میں، عقیدت کا جلال عجیب ہے کہ ممتامی. ماں کے اس ممتایمی شکل کے بارے میں یہ عقیدہ ہے. ہر کوئی ماں کی طاقت کے تجربے اور فوائد کا تجربہ کر سکتا ہے، لیکن عقیدت آسان نہیں ہے. کیونکہ ماں کی عقیدت صرف ان لوگوں کو ملتی ہے جن کے دل خالص اور بہتر ہوتے ہیں. عقیدے سے بھری ہوئی بھتی ہوئی ماں باپ کے سب سے زیادہ محبوب بچے ہیں، لہذا ماں خود اور دل کے طلبگار اور دل کی روح کے درمیان فرق نہیں کرتا. جو شخص ماں کے لئے وقف ہے، اس شخص سے جس کا رہائشی، ذات یا بیٹے یا کسی دوسرے شخص کی بیٹی سے کوئی فرق نہیں ہوتا. وہ اپنے عقیدے کو صرف عقیدوں کے نام پر برکت دیتا ہے.

    کوئی قانون پابندی نہیں

      رحم کرنے والی ماں اپنی خوشی کے ساتھ سب کو برکت دیتا ہے. اس بونٹ کو حاصل کرنے پر، بقیہ اور سخت محنت اور ناقابل برداشت بیماریوں کے تمام پیچیدہ انتظامات ختم ہوگئے ہیں. ہر دیوی خدا کے بہت سے ترمیم ہیں، بے شمار آلات ہیں اور سب کا ایک واضح طریقہ قانون سازی کا روپ ہے. لیکن اقتدار ماتا کی خوشی کو حاصل کرنے کے لئے قانون یا مراقبت کی کوئی خاص طریقہ نہیں ہے. ماں اپنے تحفے میں خود کو تحائف میں پیش کرتے ہوئے اپنے فضل اور خوشحالی کو دیتا ہے، قوانین اور قانون سازی سے بڑھ کر. اگر ایک شخص نے ماں کو بہت سے پیدائش تک کشتی کردی ہے، تو مخلوق کی فضل سے سپر رفتار حاصل کی جاتی ہے. وہ خود آزادی حاصل کرتا ہے. اس کے لئے، اسے بہت سے پیدائشوں کا انتظار نہیں کرنا پڑتا ہے.

  یاد رکھنا اور سنجیدگی

       جیسا کہ ہمیں بتایا گیا ہے کہ ادامی طاقت متنا کرنے کی ضرورت نہیں ہے، کوئی خاص قانون یا سائنس نہیں ہے. پھر سوال پیدا ہوتا ہے، ماں کی خوشی کیسے حاصل ہوتی ہے. اس کے لئے، عقیدت مند یا رضاکارانہ طور پر ماں کے ساتھ اس کی قدرتی انسٹی ٹیوٹ کو یاد کرنے کے تجربے کی ضرورت ہے. کیونکہ ماں پوری دنیا کی ماں ہے، اور دنیا کے تمام مخلوق اس کے محبوب بچے ہیں، لہذا اس کے خالص باپ دادا کی یاد صرف ماں کو خوش کرنے کے لئے کافی ہے. کیونکہ دنیا کی ماں اور ماں ماں کے بچے کو کبھی نہیں کھوتے ہیں، وہ ہمیشہ فلاح و بہبود کرتے ہیں. لہذا وہ اپنے بچوں کی آزادی پیش کرنے کے لئے خوش ہیں.

    ٹرپل ٹرگر سچ

        ادتی طاقت خالق اور خالق بھی ہے. پوری دنیا میں تمام مخلوق، تخلیق کاروں، تخلیقوں اور تخلیق کاروں کو تمام ماؤں ہیں. وہ ہر کائنات کے تمام راز کو جانتا ہے، کیونکہ دنیا کے تمام تعلقات پیدا ہوئے ہیں. وہ قبول کرتا ہے جو کچھ بھی ہے اور جہاں کہیں وہ ہے. اسی وجہ سے کوئی قانون یا سائنس ان کو دکھانے کے لئے نہیں ہے، اور جو بھی اثرات اور نتائج ہیں وہ ان سب کی ماں اور ماں ہی ہیں. لہذا اس حقیقت سے واقف حیات یا طلباء کسی بھی قانون سازی میں نہیں گرتے ہیں. وہ خالص اختتام کے ساتھ صرف "مور" کی یادگار منتر یاد کرتا ہے، اور اس کے پناہ گاہ میں جاتا ہے. یہ سچ ہے کہ ماں اسے اس بیٹے کو پیشکش دیتا ہے جو تحفظ میں آتی ہے اور نجات کی راہ دیتا ہے، دنیا کے رکاوٹوں اور رکاوٹوں سے آزاد ہوتا ہے.

        دنیا میں صرف ایک ہی راز ہے. یہ دیوی پارویادیتا، دنیا کی غلامی اور نجات کا اصول ہے. عوام کو صرف ماں کی ماں کی یادگار یاد رکھی جاسکتی ہے، اس کی خوشی کے مقدس دل کو یاد کرکے اس کی خوشی کی پیشکش کی جا سکتی ہے، اس دنیا سے آزادی حاصل کر سکتی ہے.

   اسی شری

ویب - gsirg.com


Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…