Skip to main content

سیکھنا

ویب - gsirg.com



 سیکھنا


         وہ بہت بری لڑکا تھا. اس دن کے لڑکوں کے ساتھ گزرنے کے لئے ان کی پیدائش تھی، بیکار کی بات کو کھیلنے اور دوسروں کو پریشان کرنے کے لئے. پورے پڑوسی، یہاں تک کہ ان کے والدین بھی لڑکے کے شیطان کے بارے میں بہت پریشان تھے. اس کے باپ کے باپ نے اسے سمجھنے اور ختم کرنے کے بعد اسے سمجھ لیا تھا، لیکن ان کے شیطان آخر کے نام نہیں لے رہے تھے.


         ایک دن، لڑکے کے والدین شادی کی تقریب میں جانے کے لئے تیار ہو رہے تھے. ایک ہی وقت میں، اس کا لڑکا گھر میں ایک غیر معمولی حالت میں دیکھا گیا تھا. اپنے والدین کو شادی کی تقریب میں جانے کی تیاری کرتے ہوئے دیکھتے ہوئے، ان کے ساتھ جانے پر اصرار کرنا شروع ہوگیا، لیکن والدین نے ان کے ساتھ لے جانے سے انکار کر دیا.


         اب لڑکے سمجھ گیا تھا کہ اس کی شےتانيو کی وجہ سے ہی اس کے ماں باپ اسے اپنے ساتھ لے جانے کو تیار نہیں ہیں | پھر بھی وہ لڑکا آپ کی کوشش میں لگا رہا، اور جانے کی مسلسل ضد کرتا رہا | تب اس کے ماں باپ نے سوچا کہ، ہمارے جانے کے بعد یہ لڑکا پتہ نہیں کون سی شےتانيا کرنے لگے، اور یہ سوچ کر کہ وہ اپنے لڑکے کو شےتانيو کی وجہ سے، آپ کے پڑوسیوں کے یہاں بھی تو نہیں ڈال سکتے | کسی بھی پڑوسی نے اسے تیار کرنے سے روکنے کے لئے بہت مشکل تھا. لہذا لڑکے کی منتیں اور ضد کے آگے جھکتے ہوئے، انہوں نے اس کے سامنے ایک تجویز پیش کی کہ، وہ شادی کی تقریب میں تو جائے گا لیکن کسی سے کچھ بات کریں گے نہیں | اس لڑکے کو اس پر تیار ہوا.


           ماں، والد اور والد بھی یہی ہیں. اس نے لڑکے کے ساتھ شادی کی تقریب میں شمولیت اختیار کی. اس شادی کی تقریب میں ہر چیز کا اہتمام کیا گیا تھا، یہ لڑکا بیٹا تھا. یہاں یہ کہاوت بالکل درست ثابت ہوتی ہے کہ، سانپ چاہے آپ كےچلي کتنی ہی بار تبدیل لے، لیکن سانپ سانپ ہی رہتا ہے | یہ لڑکا بھی کرتا تھا.


            اس شادی کی تقریب میں شامل، ایک پرسکون، ایلیٹ رشتہ دار کو، جو پوری تنميتا سے گھر کے کاموں میں ہاتھ بٹا رہے تھے، کی طرف دیکھ کر اس لڑکے نے دائیں ہاتھ کی مٹھی باندھی اور دوسرے ہاتھ سے پہلے والے ہاتھ کی کہنی پکڑ کر ہلا، انہوں نے ان حضرات کی طرف اشارہ کیا. انہوں نے بچے کا نشانہ سمجھا، یا یہ نہیں سمجھا، وہ نہیں جانتے تھے، لیکن انہوں نے انکار کی کرنسی کو ہلا دیا.


        اب بچہ نے انڈیکس انگلی اور درمیانی انگلی کو جوڑ کر آنکھوں کا سائز بنا دیا اور سجدن کی طرف اشارہ کیا. شاید سلمان نے کچھ بھی نہیں سمجھا. اس نے پہلے ہی جیسے ہی اس کا سر ہلا دیا. اب بچے کی گستاخی بڑھ گئی ہے.


      اس نے بائیں ہاتھ کی شہادت کی انگلی اور انگوٹھے سے گول گول شکل بنائی اور دوسرے ہاتھ کی شہادت کی انگلی کو بار بار اس گولے میں داخل کراتے ہوئے، پھر سے ان سججن کی طرف اشارہ کیا | اب، اس لڑکا کی بار بار سختی کی وجہ سے، سلیمان کے ساتھی ساتویں آسمان تک پہنچ گئے. انہوں نے کوئی وجہ نہیں دیکھی، فوری طور پر لڑکے کے پاس گیا اور اسے مارنے لگا. اس کے ساتھ، پوری تقریب غصہ تھی.


        بہت سے سمجھدار لوگوں نے حضرات کے درمیان امن کی، سلامتی پرسکون. بہت سے پوچھتے ہوئے، سلمان نے کہا کہ یہ لڑکا بار بار مجھے برا لگ رہا ہے. جب انہوں نے لڑکے سے پوچھا کہ وہ ایسا کیوں کر رہا تھا؟ پھر لڑکے نے کہا کہ یہاں آنے سے پہلے میرے والدین نے مجھ سے وعدہ کیا تھا کہ میں کسی سے بات نہیں کروں گا.



      بولنے کی پابندی کی وجہ سے، میں نے اس سلیمان سے پہلے پوچھا تھا کہ، اس اشارہ میں، وہ لڑکی کی جانب سے تقریب میں ملوث ہے؟ لہذا انہوں نے مجھ سے دوبارہ دستخط نہیں کیا. پھر میں پھر سے ان سے جاننا چاہتا تھا کہ، کیا وہ لڑکے کی طرف سے تقریب میں ملوث ہے؟ اس پر انہوں نے "نہیں" کا اشارہ بھی دیا. پھر میری جغرافیہ میں اضافہ ہوا اور میں ان حضرات سے جاننا چاہتا ہوں کہ اگر وہ پارٹی کے حق میں ملوث نہیں ہے اور پارٹی کے حق میں شامل نہ ہو تو پھر وہ گھر میں بار بار کیوں کیوں ہے اور کیوں کیا تم آ رہے ہو انہوں نے مجھے اس پر قتل کرنا شروع کر دیا، جبکہ میرے پاس کوئی غلطی نہیں ہے. اب لوگ سمجھتے ہیں کہ اس غلط فہمی کی وجہ سے بچے سے بات کرنے سے انکار کرنا ہے.



        کچھ سمجھدار افراد نے بھی اس بچے کو بتایا کہ آپ کے شیطان صرف آپ کے خاندان کے ارکان کو نظر انداز کر سکتے ہیں، لیکن باہر کے لوگ اسے برداشت نہیں کریں گے. لہذا جب بھی آپ کسی شخص کے ساتھ ایسا کام کرتے ہیں، تو آپ کو اس صورت حال میں جانا ہوگا.



        میں نہیں جانتا کہ یہ سیکھنے اس بچے پر کیا اثر ہے جس نے اس نے شیطان کو مکمل طور پر چھوڑ دیا ہے. اب وہ ایک اچھا بچہ بن گیا تھا. اس بچہ کے اس کے بدلنے والے رویے کے ساتھ، ان سب کے گھر جو اس کے گھر اور پڑوسی تھے ان کے ساتھ خوش تھے. کبھی کبھار، بچوں کو سزا دینے کے بعد بھی بہتر ہو جاتا ہے.


 شکریہ




 ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…