Skip to main content

ایک شخص کی روحانی طاقت روحانییت ہے [g/3 ]

                                 ویب - gsirg.com


 ایک شخص کی روحانی طاقت روحانییت ہے


 خدا جس نے اس دنیا کو پیدا کیا ہے بہت سے قسم کی چیزیں پیدا کی ہیں. ان کی تخلیق کا سب سے خوبصورت شاہکار انسان ہے. دنیا میں، بہت سے قسم کے انسانوں کو امیر، غریب اور عظیم کی طرح ہیں. جب اس دنیا میں اس طرح کے لوگوں کی آنکھوں سے ظاہر ہوتا ہے تو اس کی تعریف قبول کی جاتی ہے. اگر کوئی اس حقیقت کے بارے میں گہری سوچتا ہے، تو وہ سمجھتا ہے کہ اس کی اہمیت توسیع نہیں ہے. بلکہ، اہمیت یہ ہے کہ اس میں سرایت ہونے والے ٹھیک ٹھیک کی صلاحیت ہے. انسان کی اندرونی قوت کی بنیاد پر صرف وہ صحیح اندازہ لگایا جا سکتا ہے. اگر ہم کسی شخص کو اپنے مال، طاقت، حیثیت اور علم کے مطابق نظر انداز کرتے ہیں تو اس کا حقیقی تشخیص ممکن نہیں ہوگا. در حقیقت، کسی بھی انسان کی اندرونی طاقت اس کی خود کو احساس ہے. لہذا صرف اس بنیاد پر صرف اس بنیاد پر کسی شخص کا اندازہ کرنے کے لۓ مناسب ہے.


  شخصیت کی شدت


 اگر ہم انسان کی عظمت کی بنیاد پر عظیم نفاذ کی بنیاد پر اندازہ کریں گے. لہذا ہماری کوششیں مناسب نہیں ہوگی. اس کی وجہ یہ ہے کہ ایک شخص کی عظمت اس کی عظمت میں منحصر ہے، جس کے ساتھ اس کی طاقت بھی متعلقہ ہے. جب کوئی شخص مائیکروسافٹ داخل ہوجاتا ہے، تو مادییت کا کوئی علاج نہیں ہے. جب ایسا ہوتا ہے، اقتدار کی کمی نہیں ہوتی ہے، کیونکہ جب طاقت کا احاطہ کم ہوجاتا ہے، تو یہ زیادہ طاقتور اور قابل ہو جاتا ہے. مذہبی لوگوں کے نظریات کے مطابق، روحانیت ذلت کا سائنس ہے، جہاں مادہ کی توسیع کے بجائے خصوصیات کی روشنی میں زور دیا جاتا ہے. اندرونی خوبیاں ننگی آنکھوں سے نظر آتی ہیں. اس کا بنیادی سبب یہ ہے کہ جب یہ ہوتا ہے تو ان کا اثر بہت زیادہ ہوتا ہے. اسی وجہ سے فکر مند شخص کسی شخص کی شخصیت کی قدر کرتا ہے، تفصیل نہیں.


  سستے کی اہمیت


 اگر علماء اور دانشوروں کو سمجھا جاتا ہے تو، مائکرو مقاصد میں خود کی اہمیت بڑھ جاتی ہے. "یہ دنیا یہ ہے کہ ہم اپنی آنکھوں سے دیکھتے ہیں. "جب آپ اس پر غور کرتے ہیں تو، آپ کو یہ معلوم ہوتا ہے کہ یہ ایک مقررہ مادہ ہے. اور مادہ مرکب، عناصر اور جوہری کے ساتھ ھمکار ہے. جب ہم اس پر غور کرتے ہیں تو، ہم یہ سمجھتے ہیں کہ جوہری بھی بجلی پوائنٹس کی تنظیم ہے. ان الیکٹرک پوائنٹس کی برتری، الیکٹران، پروٹون اور نیوٹران ابھی بھی دریافت کیا جا رہا ہے. عموما، یہ دنیا، جو آنکھوں سے نظر آتا ہے، اصل میں ان بجلی کے نکات سے شروع ہوتا ہے. وہ لوگ جو سننا آسان بولتے ہیں، لیکن دیکھتے ہیں- تجربہ میں بہت کم فنکار ہیں.


  وقار کا اندازہ


 کوئی مادہ اپنے وقار کی بنیاد پر نہیں کیا جا سکتا. مثال کے طور پر، ایک پتھر بہت بھاری ہے، لیکن اس کی قیمت ہیرے کے مقابلے میں کم از کم ہے. مثال کے طور پر، ہلک ہائیڈروجن انوول دیگر انوولوں کے مقابلے میں بھی کم نہیں ہیں جو وزن سمجھتے ہیں. اس کے باوجود، یہ زیادہ اہم ہو جاتا ہے. انسانوں میں، اس طرح سمجھا جا سکتا ہے کہ انسان کی اپنی مکمل طاقت اقتدار کی شکل میں بہت چھوٹا ہے. اس کی تشخیص کرنے کے لئے، ہمیں سپرم کی بنیاد پر سوچنا پڑتا ہے. نطفہ کا سائز پیسہ کی تنصیب کے دوران ایک ملین میٹر ملی میٹر کے برابر ہے، جبکہ یہ وسیع پیمانے پر انسانی انسان کی مکمل ترقی کی طرف جاتا ہے.


  مندرجہ ذیل خیالات کے بعد یہ ظاہر ہوتا ہے کہ ایک شخص کی عظمت اس کی عظمت میں ہے. یہاں اہمیت توسیع نہیں ہے، لیکن یہ اس میں موجود ٹھیک ٹھیک طاقت میں موجود ہے. صرف اندرونی قوت کا اندازہ لگا کر، کسی کو صحیح معائنہ کیا جاسکتا ہے. لہذا یہ کہا گیا ہے کہ اندرونی قوت انسان کی روحانی قوت ہے.


 اسی شری


                                        ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…