Skip to main content

[ h/3 ] علاج؛ ممکنہ بیماری

ویب - gsirg.com



علاج؛ ممکنہ بیماری


 یہ مردوں کی ایک خوفناک خرابی ہے. اگر کوئی شخص اس بیماری کے اثرات کے تحت آتا ہے، تو اس کی وجہ سے اس بیماری کی وجہ سے ناقابل برداشت درد ہوتا ہے. کبھی کبھی مریض کی رواداری کی صلاحیت بھی ختم ہو جاتی ہے، اور وہ خودکش حملوں کے بارے میں سوچتا ہے. مریضوں اور پڑوسیوں کے ارد گرد لوگ، یہاں تک کہ گھر کے لوگوں کو بھی جو اپنی بیماری کے بارے میں جانتا ہے، بھی مریض سے دور رہنا چاہتا ہے. بیماری کی ابتدائی مراحل میں مریض بھی اپنے مرض کو چھپاتا رہتا ہے، لیکن جب بیماری شدید حالت کو پہنچ جاتا ہے، تب ہی سب لوگ اس کے بیماری کے بارے میں جان پاتے ہیں.


 سخت اور دردناک بیماری


  مردوں کی جینیاتیہ میں یہ ایک بہت دردناک بیماری ہے. سجاك مریض جس وقت پیشاب ضائع کی دیکھ کرتا ہے، پیشاب لگنے کے وقت، ہونے والی شدید عذاب کے احساس ہی، اس کی روح کانپ جاتی ہے. کیونکہ وہ جانتا ہے کہ، اس وقت جب وہ چھوٹی چیزیں کریں گے تو یہ ایک خوفناک درد ہوگا. کسی کو درد کے بغیر کسی بھی بیمار ہو جاتا ہے، اور ایک چیخ کسی کے منہ سے نکل جاتا ہے. مریض کبھی کبھی زمین پر پھیلتا ہے. لیکن ایوریوڈا نے اس خوفناک اور دردناک بیماری کے علاج کے لئے بہت آسان، آسان اور آسان طریقہ پایا ہے. یہ اقدامات ناکافی اور غیر معمولی ثابت ہوئے ہیں. ادویات اتنی پرباووتپادک ہیں کہ، بنیادی حالت کو پہنچا ہوا بیماری بہت ہی آسانی اور سستے میں ہی مریض کو اس بیماری سے نجات دلا دیتا ہے.


  بہت اہم تھراپی


 جو بھی کسی گروہ کی بیماری ہے وہ صرف پیشاب کے دوران شکار کرنے والا پہلا ہے. اس مرض میں ایسے خوفناک درد موجود ہے جو صرف مریض کو جان سکتا ہے. اس درد سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے، مریض ہمیشہ اس کے ساتھ الکمالائٹ کا ٹکڑا رکھتا ہے. جب بھی مریض پانی پینے کی ضرورت ہے، تو اسے اسے ڈھونڈنے کے ساتھ پاک کرنا چاہئے. اس تجربے سے، قربانی قربانی کے دوران یہ نسبتا کم دردناک ہوگا.



  ہائیڈروتھراپی


 جلجلانی ایسی بوٹ ہے، جو گاؤں کے باشندے، دیہی علاقوں میں اچھی طرح سے مشہور ہیں. یہ انگور کی ایک قسم ہے جو دوسرے درختوں پر پھیل جاتی ہے. اس کی پتیوں کو نیند کی پتیوں کی طرح ملتی ہے، لیکن کچھ چھوٹے، بعض سخت، گول، 3 یا 5 کونوں کے ساتھ ہیں. اگر اس بوٹی کے پتوں کا رس نکال کر 4 یا 5 منٹ تک، پانی میں ڈالے رکھا جائے، تو پانی برف کی طرح جم جاتا ہے. اس وجہ سے اسے جلجلنی بوٹی کہا جاتا ہے. اس کا بیج اندرونی سے دور اور خالی ہے


  گونراہ مریض کے علاج کے لئے، اس جڑی بوٹی کے 25 گرام پتیوں کو جمع کرنا ہوگا. ان کی چھت پر انھیں پیسنا اور ان کو گرائیں. اس رس کو کچھ پانی کی مٹی کی تھوڑی جار میں رکھو. اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ پچڑا مجھے صرف ایک لیٹر پانی لے جانا ہے. اس کے بعد، ہر روز اس پانی سے مریض کو اس پانی کو پینے شروع کرو.

دوا استعمال کرنے کے بعد، اگر منہ کا ذائقہ کسی حد تک غلط ہوتا ہے تو مریض کو کچھ چینی بھی کھانا کھلائے گا. یہ سنسیوں کی طرف سے ذکر کی گئی دوا ہے. اس کے چند دنوں کا استعمال کرتے ہوئے، مریض کی بیماری جڑ کی بیماری سے چھٹکارا جاتا ہے.


 دواسازی کی انٹیک دور میں مریض کو دودھ اور گھی کافی مقدار میں کھانا چاہئے، ساتھ ہی یہ بھی یاد رکھیں کہ مریض نمک بالکل نہ کھائیں، کیونکہ نمک کے استعمال سے بیماری سے نجات پانا ممکن نہیں ہے


  پینستا کا علاج


 وہ ادویات جو ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں اب اب بہت مؤثر ہے کہ 15 سال کی عمر میں سوزکا کی بیماری آسانی سے علاج کی جا سکتی ہے. یہ علاج بیماری کے نام سے بچنے کے لئے نہیں ہے. اس منشیات کی صرف 7 مقدار اس بیماری کو برباد کرنے کے لئے کافی ہیں.


 اس کے لئے، نلیولی / بیکن [پھل]، جو پنجابی میں ڈاکانی بھی بولتے ہیں. یہ درخت بھی سنسکرت میں مہنامم، مراٹھی میں بھانانی، اور گجراتی میں بیکاکیا بھی کہا جاتا ہے. اس درخت کے بیجوں کو کافی مقدار میں لے لو اور انہیں سایہ میں خشک کرو. سلنڈر یا رومال کے ساتھ مکمل طور پر خشک پھل تیار کریں، پاؤڈر اور کرشنگ پاؤڈر بنانے. یہ پاؤڈر گم بیماری کے لئے ایک مفید اور مناسب طریقہ ہے. اس دوا کے پاؤڈر کو ایک گلاس شیشی میں محفوظ رکھیں.



  اس پاؤڈر کے 6 گرام شام میں اور 6 گرام شام میں استعمال کیا جانا چاہئے. یہ دوا گائے یا بکری کے دودھ کے ساتھ استعمال کیا جانا چاہئے. منشیات کی آمد کے صرف 7 دن بعد، آپ کو مل جائے گا کہ مریض کی بیماری مکمل طور پر خراب ہو چکی ہے. تیل کی بنا ہوا مادہ، اچھی، ھٹا، نمک اور مرچ وغیرہ مکمل طور پر ادویات کے استعمال کے دوران ممنوع ہیں. لیکن غیر سبزیوں کا گوشت گوشت کے ساتھ کافی سرخ رنگ میں کھا سکتا ہے


  اس دوائیاں کے بارے میں تو ہم کافی جانتے ہی ہیں، لیکن اگر آپ اس کا استعمال کریں گے، تب پائیں گے کہ سجاك کے مریض کے لئے یہ بہت مناسب ادویات ہیں. آپ اس دوا کا استعمال بغیر کسی ہچکچاہٹ کے بغیر بغیر کسی ہچکچاہٹ کو بغیر کسی ہچکچاہٹ کو درست کرنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں.


 جای ايوورڈا



ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…