Skip to main content

[ i/3 ] مذہب؛ امرارو

ویب - gsirg.com


 مذہب؛ امرارو


 ہمارے باپ دادا بابا منی کا خیال ہے کہ انسان کی زندگی الہی قوتوں کو حاصل کرتی ہے. اس دنیا میں پیدا ہونے والی ہر انسان کی طرف سے جو بھی قابلیت، صلاحیتوں اور مال حاصل ہوتی ہے، وہ سب خدا کے ذریعہ ہے. انسانوں کی سب سے اہم وجہ یہ ہے کہ، خدا نے انسان کو زمین پر اپنا حصہ اور وارث قرار دیا ہے. خدا چاہتا ہے کہ ہر مخلوق کو الہی صلاحیتوں کا استعمال کرسکتا ہے، فطرت کو خوبصورت اور مستحکم رکھیں. لہذا، ہر انسان کو اپنے انسانی وقار اور وقف ذمہ داری کی پیروی کرنا چاہئے اور اس کے مطابق عمل کرنا چاہئے. خدا کا فضل روایت کے ذریعہ انسان سے نہیں ملتا، لیکن وہ اپنے مقاصد کی طرف ایک حقیقی اور معتبر ہتھیاروں سے ملاقات کرتا ہے. آج، ان چیزوں کو ذہن میں رکھنا، ہم کچھ بصیرت حقائق ملیں گے.


  خدا کو جاننے کا وقت


 پیارے قارئین، آخر میں ایک کام کے آغاز سے، یہ بہت وقت لگتا ہے. اسی طرح، خدا کو جاننے کے لئے بہت زیادہ وقت لگتا ہے. یہ مندرجہ ذیل سمجھا جا سکتا ہے. مثال کے طور پر، MBBS بننے کے لئے 5 سال تک تعلیم حاصل کی جانی چاہئے. اس مطالعہ کے تحت انہیں اناتومی، فیجیولوجی، آرگنائزیشن سکھایا گیا. ان کی سرگرمیوں کے بارے میں معلومات موصول ہوئی ہے. اسی طرح، خدا کو جاننے کے لئے کافی وقت لگ سکتا ہے. خدا کی فطرت اور اس کی فطرت کو جاننے کے لئے کتنا وقت لگے گا، یہ آپ کے عنصر، مقدس احساس، اور اس سے منسلک آپ کی منسلک پر منحصر ہے. اگر آپ کی پوری زندگی میں آپ کی جذبات مقدس ہیں، تو آپ کو زیادہ وقت نہیں لگے گا، لیکن اگر آپ کی زندگی زہریلا چیزیں گزر رہی ہے تو یہ ایک لمحہ وقت لگ سکتا ہے.


   خدا کی نوعیت کو سمجھو


 انسان کے لئے یہ ضروری ہے کہ خدا کی جان کو سمجھنے کے لئے اپنی زندگی میں نیک اور کامیاب بننے کے لئے. اگر آپ اپنی نوعیت اور فطرت کے بارے میں کافی معلومات حاصل کرتے ہیں، تو آپ کامیابی میں دیر سے نہیں رہیں گے. یہ جاننا ضروری ہے کہ خدا ذرہ میں موجود ہے، اس جسمانی دنیا کی تمام صفات اس میں موجود ہیں. ان خصوصیات کو حاصل کرنے کے لۓ، آپ کو بھی خدا ہونا پڑے گا، اور آپ کو بہت اچھا مردوں کے ساتھ منسلک کرنے کے لئے ہر کوشش کرنا ہوگا.


  پوری دنیا برہما کی شکل ہے


 سب سے پہلے یہ جاننا ضروری ہے کہ خدا کھلونے، بتوں اور تصاویر کی شکل میں نہیں ہے. وہ دنیا کے ہر جڑ اور شعور میں جذب کیا جاتا ہے. یہ پوری دنیا برہمن کی شکل ہے. لہذا، کسی اور جگہ کو تلاش کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے، لیکن کائنات میں پورے کائنات کے وجود میں موجود ہے. یہ پوری دنیا خدا کی نوعیت ہے. یہ کہنے کے لئے، ہر شخص کو یہ پتہ چلا جاسکتا ہے کہ وہ خدا کے خدا کی نوعیت کو تلاش نہیں کرتا، انسان کو صرف اس کے دل میں تلاش کرنا پڑتا ہے، اور اس کی فطرت کو سمجھنا پڑے گا. اگر ہم خدا کو دیکھنا چاہتے ہیں تو ہمیں ضمیر کی آنکھوں کو کھولنا ہوگا. اس وقت، ہم خدا کی شکل میں پوری دنیا، پوری کائنات، پوری دنیا، ووشادہ اور اکش اور پاتھ کو دیکھ سکیں گے.


  سنجیدگی خدا کے نقطہ نظر سے آتا ہے


 کوئی دنیای آدمی اپنی ننگی آنکھوں سے خدا کی نوعیت کو دیکھ سکتا ہے، اور خدا کو نہیں دیکھ سکتا. صرف اگر آپ کے خدا پر ایمان لائے اور ایمان لائے تو آپ خدا کو سچ محسوس کر سکیں گے. یہ ممکن ہے کہ خدا وند سے ڈرنے والا اپنے آپ کو سب کچھ کرنے سے انکار کرے. تلاش کرنے والوں کو اپنی جذبات کو پورا کرنے کے لئے روحانی نظام بھی ہے. ایک مخصوص عمل بھی ہے. آپ صرف اس نظام کے ذریعے خدا کی فضل اور اس کے فضل کو حاصل کر سکتے ہیں.


  عمل


 خدا ہرگز نہیں پہنچ سکتا. جب بھی کسی کو یہ مشکل کام کرنے میں کامیابی حاصل ہوتی ہے اور اس میں کامیابی حاصل ہوتی ہے، تو وہ صرف اس کے الہی نقطہ نظر کو حاصل کرسکتا ہے. عبادت کرنے اور عبادت کرنے کے لئے ضروری نہیں ہے. خدا پر توجہ مرکوز کرکے صرف حقیقی دل، سچائی احساس اور حقیقی عنصر حاصل کی جا سکتی ہے. جذباتی منسلک کے بغیر، یہ رسم سے لے جانے کے لئے ناممکن ہے.


  خدا کے ساتھ انٹرویو


 اگر ہمیں خدا کی طرف سے انٹرویو کرنا ہوگا، تو ہم ایسا کام نہیں کرسکتے، جو دوسروں کو نقصان پہنچا رہا ہے، یا دوسروں کا دماغ خراب ہوسکتا ہے. ہم ایسی ایسی چیز نہیں کر سکتے، جو دوسرے کے لئے برا ہے، یہاں تک کہ بدعت اور ناانصافی کرنے کے خیال سے بھی، ہمارے دماغ میں نہیں آنا چاہئے. اس کے لئے، ہمیں اپنے اخلاق کو خالص، سادہ، مقدس اور قدرتی بنا دینا ہوگا. جس دن انسان اس پر پوشیدہ اثر سمجھتا ہے، اس دن، ہر مخلوق کی طرف شفقت مند ہو جائے گا، مخلوق کے تمام مخلوقات کی شکل میں، تمام زندہ مخلوقات اور عورتوں کی طرف سے اپنے رویے کو تبدیل کرکے.


\جس دن کسی بھی سالک یا انسانی کے اترمن میں دوسروں کے احترام، شرافت اور سچائی کے اعتبار آ جائیں گے، اسی دن سے وہ حقیقی معنوں میں خدا کا حتمی عزیز بن جائے گا | ایسا کرکے وہ تمام سجيوو میں خدا کی وديمانتا کا تجربہ کر سکے گا | ایسی صورت میں اس کی اپنی سچی اعلی strung سے، سارے دنیا کی ساری تعمیرات خدا میں ہی ظاہر ہونے لگے گی، اور حقیقی معنوں میں خدا کے عزیز بن کر اس کے اسليسوروپ کا فلسفہ کر سکے گا | اس کے بعد ہی اس کی زندگی کامیاب ہو پائے گا، اس کے بعد اس کی زندگی میں کسی قسم کی بھی کوئی کمی نہیں ہوگی، کیونکہ وہ خدا کا عزیز اور خدا اس کا محافظ بن جائے گا |


اسی شری



ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…