Skip to main content

[ j/3 ] پوٹاشیم

ویب - gsirg.com


  پوٹاشیم


 یہ سب جانتا ہے کہ زندگی کے آخری مرحلے یعنی عمر کی عمر ایک جسمانی عمل ہے. جب جسم مکمل ہوجاتا ہے، تو انسان کے تمام حواس اور عضو کمزور بن جاتے ہیں. ہر فرد کو اپنی پوری زندگی کا ایک طویل تجربہ ہے. عمر میں انسان کا جسم کمزور ہوجاتا ہے، لیکن اس کا دماغ کمزور نہیں ہوتا. کیونکہ اس شخص کے دماغ کے لئے کوئی عمر کی حد نہیں ہے. لہذا ذہن ہمیشہ جوان رہتا ہے. دوسرے الفاظ میں یہ بھی سمجھ سکتا ہے کہ دماغ پر وقت کا اثر کبھی نہیں متاثر ہوتا ہے.


  دماغ کی لامحدود خواہشات


 ہر شخص اپنی زندگی میں بہت سے خواہشات رکھتا ہے، اور وہ اس کی تکمیل کے لئے ہمیشہ اس سے منسلک ہوتا ہے. لیکن اس کی خواہش صرف اور صرف موت کے بعد اسے چھوڑتی ہے. اس طرح کے بہت سے خواہشات میں لبائیو بھی شامل ہے. ہر شخص اپنی زندگی میں خوشی اور ملکیت کے ساتھ ہی آزادی کے ساتھ منسلک رہنا چاہتا ہے. جائیداد کی خواہشات اور خواہشات کی تکمیل کے بعد بھی، یا آزادی کی کمی، انسان کی آزادی کبھی نہیں ختم ہوتی ہے. یہی وجہ ہے کہ یہاں تک کہ چوتھے سال کی عمر میں وہ اپنی جنسی خواہش سے دور نہیں رہتا. اگرچہ اس کے تمام اجنبی اس عمر میں کمزور ہیں، اور وہ اپنے شوہر کے خواہشات کو پورا کرنے کے قابل نہیں ہیں، لیکن ابھی تک وہ اپنی جنسی خواہش کو پورا کرنے میں بھی جدوجہد کررہے ہیں. آج ہم آپ کو ایک منشیات کو بتانے جا رہے ہیں جس کے ذریعہ بوڑھے لوگ ان کے شوہر کے بہاؤ کو پورا کرسکتے ہیں. اس دوا سے، نوجوانوں کو بھی فائدہ پہنچا سکتا ہے، جس کا کام طاقت کسی بھی عمر میں کمزور ہے.


 منشیات سازی


 اس دوا کو بنانے کے لئے، ایک شخص اکاکیا کے سیب درخت کی ضرورت ہے. بابل کو پنجابی میں ایک ککر کے طور پر بھی جانا جاتا ہے. یہ ایک عرفان ہے، جس کے نتیجے میں یہ درخت کی شناخت کرنا مشکل نہیں ہے. یہ ضروری ہوسکتا ہے کہ اس کی خامیاں ایک لمبے عرصہ تک انتظار کریں، کیونکہ یہ تقریبا 9 ماہ کے بعد پھولوں کی دواوں کے لئے مناسب سیم بن سکتی ہے.


  منشیات کی تیاری


 اگر آپ یہ دوا بنانا چاہتے ہیں، تو آپ کو خدی کی دکان سے خدیہ کپڑے ملنا پڑے گا. اب چلو ایک ہی کمرے میں کسی کا انتخاب کرتے ہیں جہاں کوئی اور نہیں جاتا ہے. اس کمرے میں، چار لکڑی کی گہرائیوں برابر مساوات پر زمین داخل کریں. گدوں کے اوپری حصے کو زمین سے اوپر زیادہ ہونا چاہئے. اب، ان چار برتنوں کے ساتھ خرگوش جیسے خدیہ کپڑے کو روکنا. اس کے بعد، ککر نے ایسی پھلیاں نکال لی ہیں جو بیج ابھی پکا نہیں ہیں. سلنڈروں کے ساتھ ان پھلیاں نرم کرنا ان کو نرم کرے گی. اب، اس کی ایک چھوٹی سی مقدار کو لے لو اور خدیوں کی چھڑیوں پر پھنسنے لگے، جو مشکل ہاتھوں سے بھرا ہوا ہے. اسی طرح، بینوں نے روزانہ پھلیاں نکال لی تھیں، اور ان کے جوس خدیہ دار کپڑے پر بھرا ہوا تھا. کچھ دنوں کے بعد، خدیہ کپڑے پر یہ رس کی خشک موٹی پرت بن جائے گی اور اسے زندہ رکھے گی. یہ آپ کی مناسب دوا ہے.


  تجرباتی طریقہ


 تجرباتی مراکز صبح کے روز تمام معمول کے اعمال کرنے کے بعد اٹھیں، تقریبا پچاس لیٹر گائے کا دودھ ملا. اس کے بعد، ہلکی گرم گرمی کے بعد، دودھ کو اچھی طرح سے 1 انچ مربع ادویات شامل کریں. جب دوا دودھ میں مکمل طور پر پایا جاتا ہے تو اسے ہلکا پھلکا پینا. یہ تجربہ تقریبا 3 ماہ تک ہونا چاہئے.


 احتیاطی تدابیر


 منشیات شروع کرنے سے پہلے، مریض اپنے پیٹ اور قبضے کو شفا دینا چاہئے. ادویات کے وقت، مریض کو جفا سے بچنے کے لۓ، وہ گندی اور حساس خیالات اور نسائیت سے دور رہنا چاہئے. اس وقت کھیتی، لال مرچ، اسٹیل اور تولیہ شدہ کھانے کی اشیاء، لالچ کا کھانا، اور جھاگری وغیرہ کی کھپت مکمل طور پر ممنوع ہے. اس مدت کے دوران، کافی مقدار میں دودھ اور دہی اور دودھ کی مصنوعات کھاتے ہیں. دودھ کے اناج کے 50 منٹ کے بعد ناشتا کیا جا سکتا ہے، دودھ میں مکاکا یا ممبئی، چہارھاری، چینی کینڈی اور دیگر پھل شامل کریں اور اسے کھوکھلی کھانے کے بعد اسے ابلاغ کریں. روزانہ ہلکے کھانے کھائیں، اور شام میں پتلی کھالیں کھائیں.


  دواؤں کی مدت تکمیل تک، بزرگ اور کمزور جوان اسی کام کی طاقت کو 20 سالہ نوجوانوں کے طور پر حاصل کرے گا، اور ان کے خاندان کی زندگی کامیاب ہوجائے گی. مرد کی بیوییں جنہوں نے اپنے نردوں کو پورا کرنے میں قاصر ہیں، وہ بہت سے خیالات کو ذہن میں رکھتے ہیں، کبھی کبھی طلاق بھی رکھتے ہیں. اس منشیات کے ساتھ، آدمی مستقبل میں ان مسائل سے چھٹکارا حاصل کرے گا، اور ان کی زندگی خوشی سے خوشی ہوگی.


 جای ايوورڈا



ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…