Skip to main content

[ l/3 ] کام اور ڈیوٹی

ویب - gsirg.com


 کام اور ڈیوٹی


 اس دنیا میں مردوں کی تین اہم اقسام ہیں. سب سے پہلے اور سب سے اوپر مقامات بہترین مردوں کے طور پر سمجھا جاتا ہے. پھر وہاں درمیانی اور کم فطرت کے لوگ ہیں. اس دنیا میں ہماری زندگی گذارنے کے علاوہ، اس کے اوپر دو الفاظ [کام اور فرائض] کے ساتھ ایک گہری تعلق ہے. ہر انسان کا تعلق یہ ہے کہ آج سے نہیں بلکہ اخلاقیات سے ہے، اور ابدی کے لئے بنا رہے ہیں، کوئی بھی اسے دور نہیں کرسکتا.


  کام اور پھل


 اس دنیا میں ہر زندہ زندگی کے ساتھ منسلک ہے. کام کرنے کے بغیر، دنیا میں کوئی بھی نہیں رہ سکتا. اگر کوئی چاہتا ہے تو، اگر وہ کوئی کام نہیں کرتا تو ایسا کرنا ناممکن ہے. ایک مخلوق کے طور پر ایسا کام کرتا ہے، وہ اسی پھل بھی اسی طرح جاتا ہے. اگر آپ برا کام کرتے ہیں تو، اس کے نتیجے میں خراب نتائج ملے گی اور اچھے اعمال کیے جاۓ اچھے نتائج ہوں گے. اگر کسی کو لگتا ہے کہ وہ کام نہیں کریں گے، وہ صرف آرام کرے گا، یہ اس کی واحد غلطی ہے کیونکہ باقی ایک قسم کا کام بھی ہے. اگر آپ اس معیار کو دیکھتے ہیں تو کوئی مخلوق کرما سے آزاد نہیں ہے.


  ڈیوٹی


 اگرچہ جو مخلوق دنیا میں آیا اس نے مختلف قسم کی طرح کام کیا ہے، لیکن وہ ان کاموں کو اپنے فرض کو مکمل کرنے کے لۓ سمجھتے ہیں یا پورا کرتے ہیں، اس وقت ان کے کام اپنے کام کے پابند ہیں. اس کا نتیجہ یہ ہے کہ انسان اپنے کام کے بغیر اس سے چھٹکارا حاصل نہیں کرتا. کام اور فرائض کی سنگم انسان کو انسان بناتا ہے، اس کے نتیجے میں، انہیں اپنی زندگی میں انعامات سے نوازا جاتا ہے.


  کارروائی کی آزادی


 جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ کام ہر شخص کے ساتھ مسلسل ہوتا ہے. ہر مخلوق اپنے کام کو آزاد کرنے کے لئے آزاد ہے، اور اس کے پاس اس کے اعمال کی سمت کا تعین کرنے کا بھی حق ہے. چاہے عمل مثبت راستہ میں ہو یا تباہ کن سمت میں، یہ مخلوق پر منحصر ہے. کیونکہ انسان کام کرنا آزاد ہے. یہ صرف اس کے انتخاب پر منحصر ہے، لیکن اگر ایک مخلوق اپنی رضاکارانہ نتائج حاصل کرنا چاہتا ہے، تو اپنی مرضی کے مطابق، یہ ممکن نہیں ہے. کیونکہ انسان کام کرنے کے لئے آزاد ہے، لیکن اس کے نتائج میں اس کا انتخاب نہیں ہے.


  کاما کا خدا


 کرما ایک شخص آزاد کرسکتا ہے اور اسے باندھ سکتا ہے. لہذا ہر مخلوق اپنے اعمال کے مطابق اس کے پھل حاصل کرتا ہے. پھل کا خالق پھل کا فائدہ مند ہے، جسے ہم خدا یا خدا کہتے ہیں. اگر یہ یقینی طور پر کہا جاتا ہے، وہاں کوئی کام یا کسی شخص کا مداخلت نہیں ہے، اس کا کام پھل. یہی وجہ ہے کہ بد اعمال کا نتیجہ اچھا ہے اور اچھے اعمال کا نتیجہ مخلوق کے لئے اچھا ہے. ان کے اپنے کام کے مطابق، ہر مخلوق کو ان دونوں قسم کے پھلوں کا پھل ہونا پڑتا ہے. ہر شخص اپنے فرائض سے بھی متعلق ہے. یہ عالمگیر حقیقت ہے کہ، کوئی شخص کرما کے ساتھ معاہدہ نہیں کیا جاسکتا، نہ ہی یہ کرتا ہے. برعکس، ذمہ داری ہمیشہ شخص کو باندھتا ہے. ایک شخص کو پورا کرنے کا کوئی فرد مکمل طور پر آزاد نہیں ہوتا. یہی وجہ ہے کہ ان لوگوں نے فخر اٹھائے ہیں جو وہ اجنبی یا اجنبی بن جاتے ہیں. وہ سب سے پہلے اپنے فرائض کی قربانی کرتے ہیں، جس کے بعد وہ کوئی کام کرتے ہیں. ہر شخص اس دنیا میں کام کر رہا ہے، چار چیزوں کی طرف سے، اس کی حکمت کی طرف سے، عاجزی، کل اور کام کے ذریعے کی جانچ پڑتال کی ہے. ان چار معیاروں پر، ہر شخص کے اعمال اور پھل بھی مقرر کئے جاتے ہیں.



 کسی بھی قسم کے کارماس کے اثرات کے باوجود، اور ان کے نتائج کا جو بھی نتیجہ، وہ جو ناپسندیدہ رہیں گے وہ صرف اساتذہ یا وارث ہیں. کیونکہ، کرم کرتے وقت، وہ اپنے فرائض کو بے حد معافی یا معافی سے متاثر ہونے سے بے حد ہو جاتا ہے. ان کی دنیا میں ان کا کوئی فرض نہیں ہے. مندرجہ بالا تخروپن کی طرف سے، وہ ایک "آزاد آدمی" ہونے کی سمجھ میں رکھتے ہیں. اس طرح، اس کی سوچ اس طرح ہوتی ہے کہ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے یا نہیں کرتا، کچھ نہیں ہوگا. یہ لوگ کبھی اس کے بارے میں نہیں سوچتے ہیں. اس کا خیال یہ ہے کہ اگر وہ کچھ نہیں کرتا تو، دنیا میں کچھ بھی نہیں ہوگا. ان کی سوچ بے معنی ہے.


  کام کرنے کے دوران ہر شخص کو سنگین اور ناپسندیدہ ہونا چاہئے. جب یہ کوئی کام کر سکتا ہے، تو اس میں کام کرنے کی شدت ہو گی. اگر ان کے پاس کوئی کام کرنے کی طاقت ہے تو، وہ مکمل وقفے اور استحکام کے ساتھ کام کرنا شروع کرنی چاہئے. اس کے برعکس، اگر کام اقتدار سے باہر ہے تو اس کا لطف اندوز ہونا چاہئے اور خوش رہو.


  یہ ہر شخص کے نزدیک ہے کہ وہ اپنے اعمال کی رفتار کو بہتر بنا سکے گا، اور غیر ضروری فرائض کے جکڑ میں متلنا نہیں. زندگی میں ضروری فرائض کے مطابق ہر فرد کو اپنا فرض کرنا چاہئے.


 اسی شری



ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…