Skip to main content

[ n/3 ] مذہب؛ پیرابرمی تخلیق کا اصلی کنٹرولر ہے

ویب - gsirg.com


 مذہب؛ پیرابرمی تخلیق کا اصلی کنٹرولر ہے


 لوگوں کی بات چیت میں بہت سست رفتار بھرا ہوا ہے. صرف ایک شخص کی پیدائش کے بعد، اس کے دل میں بہت سے خیالات اور سوال پیدا ہوتے ہیں. ایک عمر کی عمر تک، کچھ سوال خود کی طرف سے غائب ہو جاتے ہیں، اور کچھ نئی جغرافیہ خود کار طریقے سے پیدا ہوتے ہیں. کچھ ایسی ہی ججناساے اور پرشن- نوتن انسدھانو اور نئی کامیابیوں کی بنیاد بن جاتے ہیں، جیسے مخلوق کی زندگی میں ایک خیال ضرور پیدا ہوتا ہے، کہ اس دنیا کی تعمیر کیسے ہوا ہے، اس کی اصل کیسے ہوئی ہے اور اس کا اختتام کہاں ہے | مندرجہ ذیل جغرافیائی طور پر سائنسدانوں اور فلسفیوں کو بھی اسی طرح تک جاری رکھنا جاری ہے.



  کائنات کی اصل


 اگر سائنس کا خیال ہے کہ بہت سے نظریات کی سفر کے بعد، نتیجہ حاصل کیا جاتا ہے. اس کے مطابق کائنات کی ابتداء، ایک انتہائی چھوٹے انو سے ہوئی مانی جاتی ہے، جس کی مقابلے ہم آج کے سب سے چھوٹے تعداد ذرہ پروٹان سے کریں، جو خود ایک بہت چھوٹا ذرہ ہے، اتنا چھوٹا کہ سیاہی کے ایک نقطہ میں تقریبا 5 ٹریلین پروٹان سما جاؤ اگر اس پروون کے خراب حصے میں ایک واضح کائنات موجود ہے، تو یہ سنجیدگی کی حالت بن جاتی ہے. سائنسدانوں کا خیال ہے کہ کائنات کی اصل طرح اس طرح کی ایک چھوٹی سی انو سے سمجھا جا سکتا ہے. شاید یہ کائنات تھا.


 کائنات کی تعمیر


 ہم مختلف طول و عرض [طول و عرض] میں وقت پر غور کر سکتے ہیں. اگر یہ دوبارہ پڑھا جاتا ہے تو پھر کائنات پیدا ہونے سے پہلے کیا تھا، یہ کبھی نہیں معلوم ہوسکتا ہے. اسی طرح، جب یہ ختم ہو جائے گا، تو یہ بھی معلوم نہیں ہوسکتا. لہذا کائنات کو لامحدود اور ابدی طور پر بلایا گیا ہے. ہمارے بابا منی اور اپننیڈس کی طرف سے موصول ہونے والی یہ معلومات، "پینڈی اور برینڈنڈ" کے طور پر بھی اس کی طرف اشارہ کرتے ہیں. یہ سنگین اصول بھی ہے. سائنسدانوں کو اس نظریہ تک پہنچنے کے لئے سالوں کی تحقیق کرنا پڑتی ہے. ان کے مطابق، یہ کائنات صفر سے شروع ہوا ہے. وہ یقین رکھتے ہیں کہ کائنات سے پہلے یہاں کچھ بھی نہیں تھا، لیکن جیسے ہی تخلیق کا پہلا حصہ پیدا ہوا، کشش ثقل اور دیگر قوتیں پیدا ہوئے. ان قوتوں سے، طبیعیات کے بہت سے نظریات باہر آئیں. سائنسدانوں کو یہ بھی یقین ہے کہ کائنات کا ایک منٹ جتنا جلد ہی مکمل ہو گیا تھا، اس کی توسیع ٹیلین میل تک پہنچ گئی تھی. کچھ دن قبل واقع ہونے والے گروہاتی لہروں کی تلاش اس حقیقت کو سنجیدگی سے ثابت کر چکے ہیں. جین کی وجہ کو موجودہ کے سائنسی حساب کے طور پر بھی سمجھا جاتا ہے. ان کے مطابق، کائنات کے پھیلاؤ کی رفتار 4.3 فی صد بری میل ہے.


 زبردست شعور کی موجودگی


 سائنسدانوں کا خیال ہے کہ اس وقت جتنا بھی کشش ثقل کی طاقت موجود ہے، اگر اس میں ایک حصہ صرف بھی زور کم ہو جائے تو، انسانی زندگی کے لئے جن مستحکم عناصر کی ضرورت ہوتی ہے، وہ کبھی بھی وجود میں نہیں آ پاتے | اس کے برعکس اگر یہ مان اتنا ہی زیادہ ہوتا تو کائنات ایک ضرورت سے زیادہ وسیع ہوئے خیمے کی طرح ٹوٹ کر سکڑ گیا ہوتا | لیکن کامل اور مساوی عناصر کے ساتھ، یہ ایک نامعلوم، انتہائی انسانی شعور کی موجودگی کی طرف اشارہ کرتا ہے. ہم پرابرمہ کے طور پر کون ہیں.


  ہمارا کائنات لامحدود اور لامحدود ہے


 موجودہ کائنات کا موجودہ شکل ہمارے سامنے لامحدود ہے، اور ریاضیاتی اصطلاحات میں اس کا کوئی اختتام نہیں ہے. اس کا سبب یہ ہے کہ یہ خود ہی پیدا ہوتا ہے، اور یہ بھی اس پر واقع ہے. یہ کائنات مشہور فزیکسٹن سر آئنسٹین کی طرف سے ایک پھیلاؤ بلبلا کے طور پر بیان کی گئی ہے، اور اس کی شرح لامحدود سمجھا جاتا ہے. یہی وجہ ہے کہ اگر ہم ایک لاکھ برس تک تک پہنچ جائیں گے تو ہم ایک ہی جگہ سے چلتے ہیں. اس سے، یہ معلوم ہوتا ہے کہ ہماری کائنات لامحدود ہے. سائنسدانوں نے اس کی چوڑائی کو تقریبا 93 ٹریلین ہلکے سال سمجھا ہے. ہمارے اپنشد کاریں نے تو اس حقیقت کو بہت پہلے ہی جان لیا تھا، انہوں نے بہت پہلے ہی لامحدود کائنات کو لامحدود اور پربرهم کے نام سے جانا تھا |


 یہ حیرت انگیز بات ہے کہ یہاں تک کہ آج کے سائنسدانوں نے بھی وہی حقائق کی تصدیق کی ہے. جن لوگوں نے ہمارے ملک کے وفاداروں کو پہلے ہی معلوم کیا تھا، اور ان کے علم کے ساتھ، پوری دنیا کو اس حقیقت سے واقف بنا دیا. اب تو بیکار کی باتیں پر باہم مخالفت پیدا کرنے کے بجائے ان پر اورینٹل انسدھانو کا سہارا لے کر، موجودہ چتكو کو انسانیت کی راہ دکھانے کی پیمائش سوچنا چاہئے | ہمارے سابق کے علم، ماہر، منيو اور اتموےتتاو کے جان کو ہی سائنسی آج اپنے سائنسی انسدھانو کی بنیاد پر ثابت کر رہے ہیں | اس طرح سے، وہ کوئی فائدہ نہیں اٹھا رہے ہیں. جب دونوں ہی دفعات کائنات کے وجود کی پرختیارپنا کو یکساں مان ہی رہے ہیں، تب دونوں کو ہی چاہیے کہ وہ ساتھ ساتھ ہم آہنگی سے چلنے کا سمنوی بنائیں، تب ہی سائنسی روحانیت کی ڈیزائن حقیقی معنوں میں احساس ہو سکے گی، جیسا کہ ہمارا روحانیت مومنین نے ثابت کیا ہے کہ قدیم کائنات تمام کائنات کا خالق ہے. اس کے بعد سائنسدانوں کو صرف ان کے نتائج کے مطابق مل جائے گا. آخر میں، وہ حقیقت یہ بھی قبول کرے گا کہ کائنات صرف "تخلیق کا حقیقی فیصلہ" ہے.



 اسی شری



                                               ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…