Skip to main content

[ D/13 مذہب؛ ماں کے سعدانہ کا معجزہ نتائج

ویب - gsirg.com

مذہب؛ ماں کے سعدانہ کا معجزہ نتائج

           اس پوری دنیا میں ماں کے بہت سے عقیدے موجود ہیں، وہ اپنی عقیدت حاصل کرنے کے لئے سدرانہ بھی مشق کرتے ہیں. تاہم، وہاں کوئی مخصوص قانون، قانون سازی یا ساجدتی ماں کا سائنس نہیں ہے. ماؤں صرف "ایک" نامی Ekantari منتر کے ساتھ خوش ہیں. یہاں تک کہ اگر ماں متعدد ہو تو اس کا معجزہ نتائج حاصل ہوجائے. ماں کے طلباء اور عقیدے نے تجربہ کیا ہے کہ اس کی والدہ کے ثناء میں بہت سی راز پایا جاتا ہے. جب اس رحم کی ماں اپنے بیٹوں سے خوش ہوں. پھر وہ آج اپنے مصیبتوں کو دردناک مصیبتوں اور بیماریوں کے معجزہ نتائج کے ذریعہ امداد دے سکتا ہے. جس کے ذریعے ان کے عقیدے کی زندگی کامیاب ہو جاتی ہے.

       کارونا پریم اور واٹالیا سٹور

      متتاجی اپنے عقائد سے کسی بھی قسم کی مراقبہ، چانسنگ یا قانون یا قانون سازی کی توقع نہیں کرتا. عادی طاقت مٹا کی اصل نوعیت اور فطرت صرف محبت، شفقت اور محبت کی شفقت ہے. لہذا وہ ہر ایک مخلوق کو ایک بچے کے طور پر سمجھتا ہے. اسی وجہ سے کہ وہ اپنی غلطیوں کو روکنے یا ان کو بھولنے سے، اپنی زندگی کی مشکلات اور مصیبتوں کو ختم کر دیتے ہیں.

          پچھلے پیدائش کے پیچیدہ کاموں کی کمی

      اگر کسی مخلوق کی پیدائش امیر اور ایلیٹ گھرانے میں ہوا ہو اور اس خوش ہونے کا تمام ذرائع موجود ہوتے ہوئے بھی، اس کی زندگی پوروجنم کے پیچیدہ اور مشکل اعمال سے گھرا ہوا ہو، تب بھی ماں اس پر اپنی نگاہ بنا اس کے سابق پیدائش کے خرابیوں کا سراغ لگانا. لیکن اس شخص کو اپنی پچھلی زندگی کے لئے توبہ کرنا ہے. ایک بار جب ماں کی فضل موصول ہوئی ہے تو اس کی زندگی خوش ہو جاتی ہے. اور اسے اپنے سابق بچوں کی پیدائش کی تخفیف کرنے کیلئے ستوتیشیوں، تانترکوں، یا معجزہ کرنے والوں کے پاس نہیں جانا پڑتا ہے | اس کا بنیادی سبب یہ ہے کہ ماں ممتامی ہے. وہ صرف ان کے عقیدے اور طلباء کے لئے ہے.

       فضل کا سبب عنصر ہے ماں

           ماں ہمیشہ اپنے عقیدے اور خواہش مندوں کے درد کو دور کرنے کے لئے تیار ہیں. اگر اس کی زندگی میں کوئی گھبراہٹ ہے یا تاریکی اپنی زندگی میں بن گیا ہے. یا اسے اپنی زندگی میں اعمال کی پیچیدگی، قسمت ناموزونیت، حالات کی برعکس حالت کے حالات سے گزرنا پڑ رہا تو بھی اس بکت ماں کے فضل سے ان مشکلات سے نجات مل جاتی ہے | ماں اپنے عقیدے کی یاد سے خوش ہیں. اگر کل نوراتری کے تمام 9 دنوں ماں کی آرادنا کی جائے اور اس کے بعد کبھی کبھی وقت پاکر اگر ماں کو یاد کر لیا جائے تو اس پراني کی برعکس حالات بھی سازگار ہو جاتی ہیں | Navaratri میں، اس کی ماں کے خواب کے نو دن زمین پر زندگی آتی ہیں.

    ماں مت بھولنا

       ہر عوامی، عقیدت مند اور محقق کو کبھی کبھی اداسیتا دوست نہیں بھولنا چاہئے. شنکر بھجن بھی ماں کو بھولنے کے فلاحی کام نہیں کر سکتے. کبھی کبھی ماں کی یاد دل کی آزادی کو درد سے دے سکتا ہے. کیونکہ ماں ایک ماں ہے اور وہ بہت نرم ہے، لہذا وہ اپنے بیٹے کو کبھی نہیں بتاتی ہے. بیٹا بھی ماں کو بھی یاد کرنا چاہتا ہے. ماؤں، ان کے عقیدے، پیروکار کے جاننے والے یا مددگار کے جاننے والے، کرما قانون سازی کے برعکس، انہیں معاف کر دیں اور دوبارہ ان کے عہد میں رکھیں.

     جیوتی سوپ ماہی

      جو بھی عقیدے جاتے ہیں، اپنی ماؤں کو نہ بھولنا. تب یہی جگتماتا جيوتسوروپ ہوکر اس چت کے شدید اندھیروں میں اتر کر اس کی كشٹكارك مشکل دم کے اندھیروں کو شائع کر دیتی ہے | اس طرح مخلوق خود بخود cynicals اور مشکل رقم کی نشاندہیوں کے سائیکل سے آزاد ہے. اس طرح وہاں بہت نادر آزادی کا ایک افسر بن جاتا ہے. اس وقت، اس کی زندگی کے لازمی ضروریات بھی پورا کئے جاتے ہیں. یہ کہا جاتا ہے کہ ایک بار جب پاکستان شنکر بھجن نے ماتا کو اس سلسلے میں بتایا تھا کہ آپ کی پرورش کی کوئی حد نہیں ہے. یہ کسی غیر محدود شدہ بنیاد پرست کو روک نہیں سکتا. دیوی آپ کو پسند کرنے والوں کے لئے ایک بونڈ فراہم کر سکتا ہے. کیونکہ ماں ہر زندہ ہونے کی ضروری ضروریات سے واقف ہے. اس لیے وہ اسے کر رہی ہے

           اگر دوگا ساپاشتی کے منتر ماتاجی کے گیاتری مہامھن کے ساتھ شامل ہو تو اس کا اثر وسیع، تیز اور فوری ہے. اگر کوئی اس کی ماں کے ثناء کو جاری رکھے تو پھر دنیا بھر میں مصیبت سے آزادی حاصل کرنے کے بعد آزادی حاصل ہوتی ہے. در حقیقت، یہ عمل تمام احترام میں فلاح و بہبود ہے. اگر اس میں تسلسل موجود ہے تو پھر اس کا تعجب کرنے والے معجزانہ نتائج بھی حاصل ہوتے ہیں.

 اسی شری

ویب - gsirg.com

Comments

Popular posts from this blog

कबिरा शिक्षा जगत् मा भाँति भाँति के लोग।।भाग दो।।

प्रिय पाठक गणों आपने " कबीरा शिक्षा जगत मां भाँति भाँति के लोग ( भाग-एक ) में पढ़ा कि श्रीमती रामदुलारी तालुकेदारिया इण्टर कालेज सेंहगौ रायबरेली की प्रधानाचार्या, प्रबंधक, लिपिकों आदि के द्वारा किस प्रकार शिक्षा सत्र 2015--16 तथा शिक्षा सत्र2014--15 मे किस प्रकार लगभग उन्यासी छात्रों को फर्जी ढ़ंग से प्रवेश दिलाया गया । बाद मे इन्हीं छात्रों को अगले वर्ष इण्टर कक्षा की परीक्षा दिला दी गई। इसके लिए फर्जी कक्षा 12ब3 बनाई गई। बाकायदा फर्जी छात्रों का उपस्थिति रजिस्टर भी बनाया गया। परन्तु सभी छात्रों से प्रथम तथा द्वितीय वर्ष की कक्षाओं मे निर्धारित विद्यालय फीस लेने के बावजूद भी इसका विद्यालय के रजिस्टर पर इन्दराज नही किया गया। यह अनुमानित फीस लगभग साढ़े चार लाख रुपये के आसपास थी जिसे उपरोक्त अधिकारियों / विद्यालय के शिक्षा माफियाओं द्वारा अपहृत / गवन कर लिया hi गया। यथोचित कार्रवाई हेतु इस सम्पूर्ण विवरण को प्रार्थना पत्र मे लिखकर अपर सचिव के क्षेत्रीय कार्यालय इलाहाबाद को दिनाँक 25 /05 2016 को भेजा गया।
अब हम आपको इसके शर्मनाक पात्रों का परिचय करवा देते हैं।
       😢शर्मनाक…

[ q/9 ] Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

web - gsirg.com

 Tratamentul; O alternativă unică la sterilizare

 Fiecare creatură din lume care a venit în această lume, el a câștigat definitiv copilarie, adolescenta, maturitate si batranete | Dintre acestea, dacă părăsim copilăria, atunci în fiecare etapă a vieții, fiecare creatură suferă de dorința sexuală. Cu excepția unui om determinat generație apel la alte creaturi, dar omul este o ființă care, în 12 luni ale anului, 365 de zile, 24 de ore, poate cicălitoare sex în orice moment | Cea mai dificilă sarcină a ființelor umane în această lume este să câștige "Cupid". Fiecare bărbat și femeie din această lume este absorbit de toți muncitorii și începe să facă nenorociri teribile în această lume. Se estimează că doar 70% din criminalitatea mondială este legată de acest lucru.


 Libido o tulburare puternică


  Cauza nașterii diferitelor tipuri de infracțiuni este dorința. Femeile și bărbații care suferă de această dorință sexuală nu ezită să facă diferite tipuri de crime în ac…